Iako su takve situacije vrlo rijetke, ovaj će članak objasniti osnove naših mjera opreza kada stanar kasni s plaćanjem najamnine.
Stanar mi nije platio na vrijeme. Što da radim?
Stanari su ugovorno obvezni izvršiti svaku uplatu najma u cijelosti i na vrijeme.
Može postojati nekoliko razloga zbog kojih dođe do kašnjenja u plaćanju. Ako vaš stanar ne plati najamninu do datuma dospijeća navedenog u ugovoru o najmu, preporučujemo vam:
- Kontaktirajte stanara i pitajte za situaciju. U ovakvim slučajevima također kontaktiramo stanara s naše strane, ali svakako vam preporučujemo da ih kontaktirate radi bržeg rješavanja problema.
- Raskinite ugovor o najmu zbog grubog kršenja ugovornih obaveza ako najamnina nije plaćena u roku od 7 dana od datuma dospijeća. Ova vrsta raskida ima trodnevni otkazni rok i ako se ovaj postupak slijedi, stanar će nastaviti boraviti u nekretnini tijekom vremena koje su već unaprijed platili prethodnim najmom, ali neće boraviti besplatno.
VAŽNA NAPOMENA: Ove informacije se odnose samo na drugu i sve slijedeće najamnine. Ako želite saznati što učiniti kada prva najamnina (koja je dio procesa potpisivanja ugovora o najmu) nije plaćena na vrijeme, molimo vas posjetite ovaj članak. |