Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Plaćanje Stanar mi nije platio na vrijeme. Što da radim?
Kategorije

Stanar mi nije platio na vrijeme. Što da radim?

Članak je ažuriran 29. 9. 2024.

Iako su takve situacije vrlo rijetke, ovaj će članak objasniti osnove naših mjera opreza kada stanar kasni s plaćanjem najamnine.

Stanari su ugovorno obvezni izvršiti svaku uplatu najma u cijelosti i na vrijeme.

Može postojati nekoliko razloga zbog kojih dođe do kašnjenja u plaćanju. Ako vaš stanar ne plati najamninu do datuma dospijeća navedenog u ugovoru o najmu, preporučujemo vam:

  1. Kontaktirajte stanara i pitajte za situaciju. U ovakvim slučajevima također kontaktiramo stanara s naše strane, ali svakako vam preporučujemo da ih kontaktirate radi bržeg rješavanja problema.
  2. Raskinite ugovor o najmu zbog grubog kršenja ugovornih obaveza ako najamnina nije plaćena u roku od 7 dana od datuma dospijeća. Ova vrsta raskida ima trodnevni otkazni rok i ako se ovaj postupak slijedi, stanar će nastaviti boraviti u nekretnini tijekom vremena koje su već unaprijed platili prethodnim najmom, ali neće boraviti besplatno.
VAŽNA NAPOMENA: Ove informacije se odnose samo na drugu i sve slijedeće najamnine. Ako želite saznati što učiniti kada prva najamnina (koja je dio procesa potpisivanja ugovora o najmu) nije plaćena na vrijeme, molimo vas posjetite ovaj članak.
Je li ovaj članak bio koristan?