Iako su ovakve situacije rijetke, saznajte u ovom članku što učiniti ako stanar ne dođe preuzeti nekretninu na dogovoreni dan.
Stanar nije došao na primopredaju nekretnine. Što da radim?
Uvijek preporučujemo da potvrdite vrijeme, mjesto i datum primopredaje nekretnine sa stanarom prije datuma useljenja. Nedostatak komunikacije sa strane stanara je izuzetno rijedak i malo vjerojatan nakon što je ugovorni proces završen (što uključuje plaćanje prve mjesečne najamnine od strane stanara).
Međutim, u slučaju da ne možete stupiti u kontakt sa stanarom (bilo putem Flatio sustava poruka, telefonskog broja stanara ili njihove direktne adrese e-pošte), možete kontaktirati nas i pokušat ćemo sami doći do stanara.
U većini slučajeva možemo doći do stanara i sve se vraća na pravi put. Međutim, ako se situacija na taj način ne riješi, zamolit ćemo vas da dođete na primopredaju nekretnine u dogovoreno vrijeme i čekate dolazak stanara.
- Ako se pojave, možete ih smjestiti i sve će biti u redu.
- U slučaju da se stanar ne pojavi na primopredaji nekretnine, prema dogovorenim uvjetima, morat ćete držati nekretninu za tog stanara 7 dana nakon datuma useljenja (pod uvjetom da je rezervacija bila za 7+ dana).
- Ako se stanar useli unutar tog razdoblja, ugovor će ostati na snazi prema prethodnom dogovoru.
- Ako se stanar ne javi niti pojavi tijekom tog 7-dnevnog razdoblja, raskinut ćemo ugovor o najmu kako bi vaš oglas mogao biti rezerviran od strane drugih stanara. Također ćemo vam poslati celu prvu najamninu, što je u skladu s politikom otkazivanja.
Napomena: Preporučena procedura za situaciju kada se stanar ne pojavi može ponekad biti drugačija jer uvijek razmatramo svaki slučaj pojedinačno. |