Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Useljenje i iseljenje stanara Stanar nije došao na primopredaju nekretnine. Što da radim?
Kategorije

Stanar nije došao na primopredaju nekretnine. Što da radim?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Iako su ovakve situacije rijetke, saznajte u ovom članku što učiniti ako stanar ne dođe preuzeti nekretninu na dogovoreni dan.

Uvijek preporučujemo da potvrdite vrijeme, mjesto i datum primopredaje nekretnine sa stanarom prije datuma useljenja. Nedostatak komunikacije sa strane stanara je izuzetno rijedak i malo vjerojatan nakon što je ugovorni proces završen (što uključuje plaćanje prve mjesečne najamnine od strane stanara).

Međutim, u slučaju da ne možete stupiti u kontakt sa stanarom (bilo putem Flatio sustava poruka, telefonskog broja stanara ili njihove direktne adrese e-pošte), možete kontaktirati nas i pokušat ćemo sami doći do stanara.

U većini slučajeva možemo doći do stanara i sve se vraća na pravi put. Međutim, ako se situacija na taj način ne riješi, zamolit ćemo vas da dođete na primopredaju nekretnine u dogovoreno vrijeme i čekate dolazak stanara.

  • Ako se pojave, možete ih smjestiti i sve će biti u redu.
  • U slučaju da se stanar ne pojavi na primopredaji nekretnine, prema dogovorenim uvjetima, morat ćete držati nekretninu za tog stanara 7 dana nakon datuma useljenja (pod uvjetom da je rezervacija bila za 7+ dana).
    • Ako se stanar useli unutar tog razdoblja, ugovor će ostati na snazi prema prethodnom dogovoru.
    • Ako se stanar ne javi niti pojavi tijekom tog 7-dnevnog razdoblja, raskinut ćemo ugovor o najmu kako bi vaš oglas mogao biti rezerviran od strane drugih stanara. Također ćemo vam poslati celu prvu najamninu, što je u skladu s politikom otkazivanja.
Napomena: Preporučena procedura za situaciju kada se stanar ne pojavi može ponekad biti drugačija jer uvijek razmatramo svaki slučaj pojedinačno.
Je li ovaj članak bio koristan?