Problemi s najmom su briga svakog najmodavca, ali Flatio vam pruža mjere opreza. Pogledajte kako izbjeći ove probleme ili kako se nositi s njima.
Stanar je ostavio nered i/ili druga oštećenja. Što da radim?
Najbolji način da izbjegnete ovu situaciju je da budete prisutni osobno kada preuzimate smještaj od stanara tijekom njihovog iseljenja. Na taj način možete odmah provjeriti smještaj i, u slučaju problema, sve razjasniti direktno sa stanarom.
Na primjer, ako ustanovite da je najamni prostor jako prljav, možete se dogovoriti sa stanarom o dodatnim troškovima čišćenja ili im reći da će dobiti račun za povrat nakon dodatnog čišćenja od strane vanjske tvrtke. Ili, ako je depozit prikupljen, možete prikladno odbiti iznos od njega i vratiti stanaru samo dio.
Isto vrijedi i za štetu. Ako je vaša nekretnina ili jedan od komada namještaja bio oštećen tijekom boravka stanara i pokriveni ste Flatio Rental Insurance, možete čak kontaktirati AXA Assistance i zatražiti osiguranje. Imajte na umu da se dodatni troškovi čišćenja ne mogu tražiti unutar Flatio Rental Insurance, ali možete se obratiti AXA za pravnu podršku u traženju tih troškova od svog stanara.
Međutim, kako biste izbjegli bilo kakve probleme ili nesporazume, toplo preporučujemo da kontaktirate stanara prije njegovog iseljenja i obavijestite ga da smještaj mora biti pravilno očišćen i vraćen u stanje u kojem je predan.
Ovisno o stanju u kojem ste predali smještaj stanaru, možete također dati preporuke kako točno želite da bude očišćeno i vraćeno. Međutim, može se dogoditi da stanar ne slijedi vaše preporuke i izvrši čišćenje i vraćanje na svoj način. U takvim slučajevima preporučujemo da poštujete odluku svog stanara.