Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Useljenje i iseljenje stanara Stanar je ostavio nered i/ili druga oštećenja. Što da radim?
Kategorije

Stanar je ostavio nered i/ili druga oštećenja. Što da radim?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Problemi s najmom su briga svakog najmodavca, ali Flatio vam pruža mjere opreza. Pogledajte kako izbjeći ove probleme ili kako se nositi s njima.

Najbolji način da izbjegnete ovu situaciju je da budete prisutni osobno kada preuzimate smještaj od stanara tijekom njihovog iseljenja. Na taj način možete odmah provjeriti smještaj i, u slučaju problema, sve razjasniti direktno sa stanarom.

Na primjer, ako ustanovite da je najamni prostor jako prljav, možete se dogovoriti sa stanarom o dodatnim troškovima čišćenja ili im reći da će dobiti račun za povrat nakon dodatnog čišćenja od strane vanjske tvrtke. Ili, ako je depozit prikupljen, možete prikladno odbiti iznos od njega i vratiti stanaru samo dio.

Isto vrijedi i za štetu. Ako je vaša nekretnina ili jedan od komada namještaja bio oštećen tijekom boravka stanara i pokriveni ste Flatio Rental Insurance, možete čak kontaktirati AXA Assistance i zatražiti osiguranje. Imajte na umu da se dodatni troškovi čišćenja ne mogu tražiti unutar Flatio Rental Insurance, ali možete se obratiti AXA za pravnu podršku u traženju tih troškova od svog stanara.

Međutim, kako biste izbjegli bilo kakve probleme ili nesporazume, toplo preporučujemo da kontaktirate stanara prije njegovog iseljenja i obavijestite ga da smještaj mora biti pravilno očišćen i vraćen u stanje u kojem je predan.

Ovisno o stanju u kojem ste predali smještaj stanaru, možete također dati preporuke kako točno želite da bude očišćeno i vraćeno. Međutim, može se dogoditi da stanar ne slijedi vaše preporuke i izvrši čišćenje i vraćanje na svoj način. U takvim slučajevima preporučujemo da poštujete odluku svog stanara.

Je li ovaj članak bio koristan?