Što moram zapamtiti prilikom predaje nekretnine? - Flatio
Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Useljenje i iseljenje stanara Što moram zapamtiti prilikom predaje nekretnine?
Kategorije

Što moram zapamtiti prilikom predaje nekretnine?

Članak je ažuriran 10. 10. 2024.

Ovaj članak će vas provesti kroz cijeli proces useljenja vašeg stanara, od pripreme nekretnine pa sve do njene primopredaje!

Prije primopredaje nekretnine

Važno je da učinite sljedeće prije nego što predate svoju nekretninu stanaru:

1. Usporedite podatke u ugovoru o najmu s podacima na osobnoj iskaznici stanara

Provjerite da li se osobni podaci stanara navedeni u ugovoru o najmu i na njihovoj osobnoj iskaznici poklapaju. Osobnu iskaznicu možete vidjeti u odjeljku Stanari na svom računu Moji Najmovi (Stanari > Ugovori > Detalji > Učitane datoteke).

2. Provjerite je li ugovor važeći

Jako savjetujemo najmodavcima da smjeste stanara samo ako imaju važeći ugovor o najmu, što znači da smo već primili uplatu prve najamnine od njih. Ako smjeste stanara bez važećeg Flatio ugovora, to je na vlastiti rizik jer ne bismo mogli pomoći u slučaju da se pojave problemi.

Stanje najma uvijek možete provjeriti u odjeljku Stanari vašeg profila Moji Najmovi (Stanari  > Ugovori).

3. Provjerite stanje svoje nekretnine i njene opreme

Molimo obratite posebnu pažnju na ovaj korak! Flatio jamči stanarima da će pri useljenju u Flatio nekretninu stvarno stanje smještaja odgovarati fotografijama i opisu koje ste uključili u svoj oglas nekretnine, te će pružiti svu potrebnu i navedenu opremu.

U slučaju da nekretnina ne odgovara onom što ste podijelili u svom oglasu ili je na drugi način nepripremljena za primanje stanara (na primjer, nije očišćena), stanar ima pravo odustati od ugovora i dobiti puni povrat, dok vi možete biti suočeni s kaznom.

4. Potvrdite detalje useljenja sa stanarom

Uvijek je dobro dvaput provjeriti sa stanarom datum, vrijeme i mjesto vašeg susreta. Molimo imajte na umu:

  •  datum useljenja stanara je datum početka naveden u ugovoru o najmu. Ako želite promijeniti datum primopredaje, slijedite naš vodič ovdje.
  • Standardno vrijeme primopredaje postavlja se za svaku nekretninu i uvijek je službeno navedeno u ugovoru. Međutim, moguće je dogovoriti se za individualnu promjenu vremena ako je potrebno.
  •  mjesto je standardno na adresi nekretnine. Ako želite upoznati stanara negdje drugdje, unaprijed ih obavijestite o točnoj adresi.

Tijekom primopredaje nekretnine

1. Potpišite Primopredajni protokol sa stanarom

Kada se susretnete sa svojim stanarom radi osobne primopredaje nekretnine, važno je ispuniti i potpisati Primopredajni protokol koji biste trebali ispisati prije susreta. Njegov nacrt možete pronaći na svom računu Moji Najmovi (Moj Profil > Dokumenti > Primopredajni protokoli i preuzimanja > Primopredajni protokol).

Dio ovog postupka je i dokumentiranje stanja nekretnine putem fotografija ili video zapisa kako bi se izbjeglo moguće nesporazume.

2. Zamolite stanara da nas obavijesti o završetku primopredaje

Prva najamnina automatski se šalje 48 sati nakon datuma useljenja (trećeg dana nakon početka ugovora).

Ako želite primiti prvu najamninu još ranije, možete zamoliti stanara da kontaktira naš tim za podršku i potvrdi besprijekorno useljenje. To znači da stanar potvrđuje da su se uspješno uselili i da je nekretnina opisana u oglasu bez većih problema.

Ako primimo takvu poruku od stanara, prvu najamninu ćemo prenijeti na vaš račun sljedeći radni dan.

Je li ovaj članak bio koristan?