Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Kako privući stanare Nema zahtjeva za rezervaciju. Što da radim?
Kategorije

Nema zahtjeva za rezervaciju. Što da radim?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Ne primate toliko rezervacija koliko biste željeli? Evo naših smjernica kako poboljšati vaš oglas kako bi privukao više stanara!

Ako želite dobiti više zahtjeva za rezervaciju za vaš oglas, preporučujemo da pažljivo pregledate informacije koje ste pružili potencijalnim stanarima. U slučaju slabije potražnje, uvijek je dobro pregledati i možda prilagoditi svoje postavke i ukupnu prezentaciju oglasa.

Važno je posebno se usredotočiti na sljedeće:

  • Kvalitetne fotografije - Izgled je važan! Za uspješan najam, preporučujemo postavljanje fotografija koje prikazuju svaku sobu iz više kutova, idealno u HD kvaliteti, jer su fotografije obično prva stvar koju potencijalni stanari gledaju.
  • Privlačne cijene - Više cijene obično uzrokuju manju potražnju. Navedena cijena trebala bi odražavati lokaciju i kvalitetu smještaja uzimajući u obzir moguće duljine rezervacija. U ovom članku možete pročitati detalje o opcijama postavljanja cijena. Preporučujemo vam da iskoristite sve kako bi vaše cijene bile što pravednije za bilo koju duljinu rezervacije u bilo kojem dijelu godine.
  • Ažurirana dostupnost - Održavanje ažuriranog kalendara je ključno. Ako također oglašavate na drugim platformama, pobrinite se da povežete svoje kalendare kako bi se automatski sinkronizirali - inače, trebali biste ručno ažurirati dostupnost. Više o obje opcije postavljanja možete pročitati ovdje.
  • Sveobuhvatan opis nekretnine - Vaš pisani opis također je vrlo važan jer bi trebao objasniti sve što potencijalni stanar treba ili želi znati. Naš vodič o tome kako napisati dobar opis oglasa možete pronaći u ovom članku.

Niste sigurni kako prilagoditi svoj oglas da privuče više potencijalnih stanara? Slobodno kontaktirajte naš tim za podršku, koji će vam rado dati konkretne savjete za poboljšanje vašeg oglasa!

Je li ovaj članak bio koristan?