U ovom članku otkrijte koje metode Flatio koristi za provjeru stanara prilikom podnošenja zahtjeva za rezervaciju smještaja na oglašenim nekretninama.
Jesu li stanari na Flatio verificirani?
Razumijemo da je važno imati povjerenja u stanara kojeg razmatrate za smještaj u vašoj nekretnini. Zato činimo sve što možemo kako bismo verificirali Flatio stanare i osigurali da imate sve potrebne informacije na sljedeće načine:
- Kreiranje profila
Molimo sve stanare da što više popune svoje profile, navodeći sve relevantne informacije (npr. zašto traže smještaj, tko će živjeti s njima, gdje rade/studiraju i tko su kao osoba) i dodajući svoju profilnu fotografiju. - Verifikacija emaila
Iako je verifikacija emaila trenutno opcionalna, uvijek možete vidjeti je li stanar verificirao svoju email adresu i biti sigurni da pripada njima. Alternativno, stanari mogu odlučiti povezati svoj Flatio profil sa svojim Google/Apple/Facebook računom, što automatski verificira navedenu email adresu. - Recenzije prethodnih najmodavaca
Ako je stanar već boravio u nekretnini putem Flatio, dostupna vam je recenzija prethodnog najmodavca. Ove evaluacije uključuju i njihovu procjenu komunikacije i čistoće stanara, zajedno s informacijom preporučuju li stanara ili ne.
Ove informacije vam mogu pružiti pregled tko su stanari i može li im se vjerovati. Ako ste ikada u nedoumici, uvijek možete odlučiti kontaktirati stanara i zatražiti bilo koje dodatne informacije prije nego donesete odluku o njihovom zahtjevu za rezervaciju.