Saznajte kako plaćanja funkcioniraju, kako prepoznati ako nešto nije u redu i kako riješiti bilo koji od mogućih problema.
Već sam platio najam, ali plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno. Zašto je to?
Mi mijenjamo status plaćanja iz "neplaćeno" u "plaćeno" čim primimo uplatu.
- U slučaju online plaćanja (putem Google/Apple Pay, vaše kartice ili bitcoina), primamo uplatu odmah.
- U slučaju bankovnog transfera, obično je potrebno 2-3 radna dana da primimo uplatu.
Neuspjeh online plaćanja
Ako ste koristili neku od metoda online plaćanja, vaše plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno i ne možete pronaći ovu naplatu na svom bankovnom računu, nije prošlo. Najčešći razlozi za to su:
- Na vašem računu nema dovoljne količine gotovine
- Dnevni limit plaćanja je dosegnut
- Limit plaćanja za online plaćanja je dosegnut
- Plaćanje nije autorizirano putem 3D Secure
- Plaćanje je blokirano zbog unutarnjih procesa vaše banke (npr., zbog neobično visokog iznosa plaćanja, ili primatelja u drugoj zemlji/na drugom kontinentu)
Ako ne možete riješiti situaciju sa svoje strane, molimo kontaktirajte svoju banku kako bi vam pomogli s rješenjem.
Bankovni transfer
Ako ste koristili metodu bankovnog transfera, plaćanje će biti ispravno označeno kao neplaćeno dok ga stvarno ne primimo.
Sve dok su svi podaci o plaćanju točno ispunjeni (posebno varijabilni simbol), prepoznat ćemo ga čim stigne do nas i automatski ćemo ga povezati s vašim ugovorom o najmu. Također preporučujemo da učitate potvrdu o plaćanju u svoj profil kako bi najmodavac mogao vidjeti da je uplata na putu.
Međutim, ako je prošlo više od 3 dana i plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno u vašem profilu, preporučujemo da kontaktirate naš tim za podršku s priloženom potvrdom o plaćanju i zatražite ručni pregled situacije. Može se dogoditi da nam banka ne proslijedi sve podatke o plaćanju, što uzrokuje da uplata padne pod neprepoznate uplate. U tim slučajevima trebamo potvrdu o plaćanju kako bismo je pronašli i ispravno povezali s vašim najmom.