Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Plaćanje Već sam platio najam, ali plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno. Zašto je to?
Kategorije

Već sam platio najam, ali plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno. Zašto je to?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Saznajte kako plaćanja funkcioniraju, kako prepoznati ako nešto nije u redu i kako riješiti bilo koji od mogućih problema.

Mi mijenjamo status plaćanja iz "neplaćeno" u "plaćeno" čim primimo uplatu.

  • U slučaju online plaćanja (putem Google/Apple Pay, vaše kartice ili bitcoina), primamo uplatu odmah.
  • U slučaju bankovnog transfera, obično je potrebno 2-3 radna dana da primimo uplatu.

Neuspjeh online plaćanja

Ako ste koristili neku od metoda online plaćanja, vaše plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno i ne možete pronaći ovu naplatu na svom bankovnom računu, nije prošlo. Najčešći razlozi za to su:

  • Na vašem računu nema dovoljne količine gotovine
  • Dnevni limit plaćanja je dosegnut
  • Limit plaćanja za online plaćanja je dosegnut
  • Plaćanje nije autorizirano putem 3D Secure
  • Plaćanje je blokirano zbog unutarnjih procesa vaše banke (npr., zbog neobično visokog iznosa plaćanja, ili primatelja u drugoj zemlji/na drugom kontinentu)

Ako ne možete riješiti situaciju sa svoje strane, molimo kontaktirajte svoju banku kako bi vam pomogli s rješenjem.

Bankovni transfer

Ako ste koristili metodu bankovnog transfera, plaćanje će biti ispravno označeno kao neplaćeno dok ga stvarno ne primimo.

Sve dok su svi podaci o plaćanju točno ispunjeni (posebno varijabilni simbol), prepoznat ćemo ga čim stigne do nas i automatski ćemo ga povezati s vašim ugovorom o najmu. Također preporučujemo da učitate potvrdu o plaćanju u svoj profil kako bi najmodavac mogao vidjeti da je uplata na putu.

Međutim, ako je prošlo više od 3 dana i plaćanje se još uvijek prikazuje kao neplaćeno u vašem profilu, preporučujemo da kontaktirate naš tim za podršku s priloženom potvrdom o plaćanju i zatražite ručni pregled situacije. Može se dogoditi da nam banka ne proslijedi sve podatke o plaćanju, što uzrokuje da uplata padne pod neprepoznate uplate. U tim slučajevima trebamo potvrdu o plaćanju kako bismo je pronašli i ispravno povezali s vašim najmom.

Je li ovaj članak bio koristan?