Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce StayProtection za najmodavce Za što mogu koristiti liniju za hitne slučajeve 24/7?
Kategorije

Za što mogu koristiti liniju za hitne slučajeve 24/7?

Članak je ažuriran 10. 10. 2024.

Tko vam pruža liniju za hitne slučajeve 24/7, kako ona funkcionira i za što se može koristiti? Sve ove pojedinosti pronađite u nastavku!

Što je linija za hitne slučajeve 24/7?

Linija za hitne slučajeve 24/7 je cjelodnevna usluga koju pruža naš partner AXA kako bi pomogla najmodavcima riješiti razne probleme, osiguravajući vam potrebnu asistenciju u svakom trenutku. Linija nudi podršku na engleskom i češkom jeziku 24 sata dnevno, tako da možete biti sigurni da će vaše brige biti saslušane i riješene. Dok bi mogli biti dostupni i drugi jezici, možda neće biti uvijek pristupačni ili bi mogli dovesti do duljeg vremena odgovora.

Kada trebam koristiti liniju za hitne slučajeve 24/7?

Linija za hitne slučajeve namijenjena je samo za jednu svrhu:

  • Zahtjevi za Rental Insurance: Ako je Rental Insurance dio vašeg plana zaštite, linija 24/7 je dostupna za takve zahtjeve. Da biste prijavili bilo kakvu štetu, zatražili pravnu pomoć ili riješili kućanske probleme poput kvara uređaja ili problema s vodovodom, možete nazvati liniju za pomoć. Osim toga, ako ste morali platiti iz svog džepa za neke usluge poput popravaka, možete zatražiti povrat sredstava pozivom na ovu liniju.

Za što linija za hitne slučajeve 24/7 nije namijenjena?

Iako je linija za hitne slučajeve 24/7 svestran alat, važno je napomenuti da se ne mogu sva pitanja riješavati ovdje. Uslugu pruža AXA, a ne Flatio. Kao rezultat toga, bilo koje brige ili pitanja izvan gore navedenih slučajeva neće biti riješeni putem ove linije. Za upite koji nisu hitne prirode ili probleme specifične za Flatio usluge, trebali biste izravno kontaktirati Flatio - naš Tim za brigu o kupcima spreman je i dostupan da vam pomogne 7 dana u tjednu.

Je li ovaj članak bio koristan?