Što uključuje StayProtection za stanare? - Flatio
Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare StayProtection za stanare Što uključuje StayProtection za stanare?
Kategorije

Što uključuje StayProtection za stanare?

Članak je ažuriran 26. 11. 2024.

U ovom članku možete saznati koje sigurnosne usluge imate na dohvat ruke zahvaljujući ekskluzivnoj zaštiti stanara na Flatio!

StayProtection za stanare je paket usluga koje nudi Flatio u suradnji s AXA kako bi pružio stanarima višu razinu zaštite i mira tijekom njihovog boravka.

Ovdje je popis osnovnih usluga koje se pružaju svakoj pojedinoj rezervaciji putem Flatio: 

  • Garancija useljenja 24/7 hitnom linijom 
    • Naša Garancija useljenja je usluga pomoći koju isključivo nudi, upravlja i plaća Flatio za pomoć u situacijama kada smještaj ne odgovara opisu oglasa navedenom u trenutku zahtjeva za rezervaciju; ili boravak u izvornom smještaju nije moguć iz drugih razloga i stanje se ne može odmah ispraviti. 
      Partnerirali smo s AXA Assistance kako bismo vam osigurali pristup posebnoj 24/7 hitnoj liniji koja se može koristiti za rješavanje bilo kakvih neočekivanih situacija tijekom vašeg useljenja.
  • Izbalansirani ugovor o najmu prijateljski prema vizama koji:
    • je jednostavan za čitanje
    • vam daje ista prava kao najmodavcu
    • je dostupan na više jezika
    • vam pruža fleksibilnost omogućavanjem samo 30-dnevne obavijesti o raskidu tijekom vašeg boravka
    • se može lako produžiti ili raskinuti
    • je u skladu sa svim primjenjivim zakonima 
  • Politika bez depozita
    • Vodimo najmodavce da ne naplaćuju depozite (osim ako to ne zahtijeva zakon) kako bismo vam pružili besprijekorno iskustvo najma.
  • 100% zaštita novca koja jamči bez prevara
    • Samo slijedite naš proces, komunicirajte i transakcije vršite isključivo na našoj platformi za sigurno, bezprevarno iskustvo. Zadržat ćemo vaš novac sigurno dok se uspješno ne uselite.
  • Podrška 7 dana u tjednu od našeg izvrsnog Tima za brigu o kupcima koji je tu za vas tijekom cijelog boravka

Povrh svega toga, većina naših najmodavaca koristi naše Osiguranje najma koje vam pruža Stay Benefits za stanare - Pokreće AXA:

  • Usluge pomoći (do 500€ po najmu)
    • Možete koristiti usluge pomoći za rješavanje hitnih situacija koje se mogu pojaviti u kućanstvu, poput traženja pomoći s pitanjima internetske veze, rješavanja problema s električnom energijom/plinom/grijanjem, uklanjanja blokiranih vrata ili kvara kućanskog aparata
  • Osiguranje od odgovornosti (do 20 000€ po najmu)
    • U slučaju da slučajno prouzročite štetu na imovini tijekom boravka, moguće je pokriti troškove od osiguranja. Ovo se odnosi na štete na:
      • pokretnoj imovini koja čini namještaj kućanstva u vlasništvu najmodavca;
      • strukturnim komponentama stambene jedinice (npr. zidovi, prozori, vrata, kuhinjska jedinica).
  • 24/7 hitna linija za trenutačno rješavanje tih problema

Imajte na umu da ste obavezni voditi brigu kako ne bi došlo do osiguranog događaja, posebno ne smijete kršiti obveze usmjerene na sprečavanje ili smanjenje opasnosti.

Više o tome kada se primjenjuju Stay Benefits i što predstavljaju možete pročitati u ovom članku.

Je li ovaj članak bio koristan?