Tko je pokriven i kako? Saznajte što se događa ako prikupite depozit, i koja je razlika između Flatio osiguranja i pokrića putem depozita.
Jesu li svi najmodavci zaštićeni od strane Flatio? Što ako se prikuplja depozit?
U Flatio nastojimo spriječiti sve nesretne situacije. Zato smo se udružili s AXA, svjetski poznatom međunarodnom osiguravajućom kompanijom, i donosimo vam StayProtection za najmodavce - plan zaštite koji nudi veći mir tijekom vašeg iskustva iznajmljivanja. Sve o tome što uključuje možete pročitati u ovom članku.
Ovo pokriće je dostupno svakom pojedinom najmodavcu koji iznajmljuje putem Flatio. I to uvijek bez dodatnih troškova! Međutim, u slučaju da odlučite prikupiti depozit, postoje određena ograničenja pokrića.
Kako funkcionira ako se depozit prikuplja ili ne prikuplja?
Ako ne prikupljate depozit, dobivate cijeli paket, bez iznimaka. Iako možete odabrati hoćete li proširiti svoje StayProtection pokriće z Rental Insurance ili ne, ono je uvijek omogućeno prema zadanim postavkama radi vaše pogodnosti.
Ako prikupljate depozit, uvijek dobivate osnovu našeg StayProtection. Međutim, ne možete koristiti Rental Insurance za rezervacije koje zahtijevaju uplatu depozita, jer depozit služi kao zamjensko pokriće.
- Za oglase izvan Španjolske to znači da ako najmodavac zahtijeva depozit za boravke od 180 dana ili duže, Rental Insurance može se primijeniti na rezervacije do 180 dana. Za boravke duže od 180 dana, najmodavac je pokriven samim depozitom, stoga se osiguranje ne može primijeniti.
- Za oglase unutar Španjolske, gdje se depozit može postaviti za rezervacije bilo koje duljine zbog zakonskih propisa u određenim regijama, to znači da se Rental Insurance može primijeniti na određenu rezervaciju samo ako za nju nije potreban depozit.
Kako se Flatio Rental Insurance može usporediti s pokrićem depozita?
U ovoj tablici možete vidjeti kako se naše Rental Insurance uspoređuje s pokrićem putem sigurnosnog depozita i koje prednosti nudi povrh našeg osnovnog StayProtection pokrića.
Rental Insurance | Depozit | |
---|---|---|
Osiguranje od odgovornosti (20 000 EUR*) | ||
Oštećenje imovine | ||
Šteta uzrokovana psom/mačkom | ||
Šteta uzrokovana drugoj osobi | ||
Gubitak prihoda** | ||
Osiguranje usluga asistencije (500 EUR*) | ||
Neispravnost | ||
Istrebljivanje, suzbijanje štetočina i dezinfekcija | ||
Zaglavljivanje vrata i brave | ||
Popravak kućanskih aparata | ||
IT pomoć (2 x 60-minutne konzultacije) | ||
Osiguranje pravne zaštite (1000 EUR*) | ||
Rješenje slučaja unutar max. 30 dana | ||
24/7 online podrška |
* Iznos označen je za 1 ugovor o najmu.
** Ovo pokriće se odnosi samo kada najmodavac nije u mogućnosti smjestiti novog stanara zbog štete prouzročene od strane prethodnog stanara i ne pokriva neplaćene najmove. Gubitak prihoda je ograničen na ekvivalent najamnine za dva mjeseca.
*** Usporedba se temelji na postavkama politike dvaju proizvoda od ožujka 2023. Za dodatne informacije o specifičnim detaljima, ograničenjima i izuzecima, molimo pogledajte ovaj članak.
Ako zakonski niste obvezni prikupiti depozit, snažno preporučujemo da odaberete naš plan Rental Insurance kako biste osigurali besprijekorno i bezbrižno iskustvo najma.