Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Kako Flatio funkcionira i zašto se isplati surađivati s nama Što je provizija i zašto bih je trebao platiti?
Kategorije

Što je provizija i zašto bih je trebao platiti?

Članak je ažuriran 28. 9. 2024.

Mala provizija za našu uslugu se odbija od naplata najma. U nastavku možete saznati koje usluge i sigurnosti dobivate zauzvrat.

Provizija se plaća za usluge koje Flatio pruža kako bi proces najma bio što lakši i učinkovitiji.

Iznos provizije se izračunava na temelju vrste oglasa. Flatio naplaćuje 7,5% + PDV od najma za cijele nekretnine i 5% + PDV od najma za privatne sobe.

Primjerice, ako imate rezervaciju za cijelu nekretninu koju ste oglasili na Flatio, naplaćuje se provizija od 7,5% + PDV, a ako imate rezervaciju za privatnu sobu, naplaćuje se provizija od 5% + PDV na taj najam.

Ako se ugovor o najmu raskine ranije iz različitih razloga, provizija neće se vratiti najmodavcu. Međutim, Flatio više neće naplaćivati proviziju od datuma kada raskid ugovora o najmu počne vrijediti.

Kako se naplaćuje provizija?

Provizija se automatski oduzima od svake uplate najma koju prime svi najmodavci, bez obzira na to koju vrstu smještaja iznajmljuju putem Flatio i zahtijeva li depozit ili ne.

Kada stanar plati najam, najam se polaže na Flatio bankovni račun. Provizija se odbija od najma, a najam se čuva na Flatio bankovnom računu dok se stanar ne useli. Nakon što stanar useli, najam - umanjen za proviziju - prenosi se na račun najmodavca.

Račun se automatski izdaje prvog dana svakog mjeseca za prethodni mjesec. Prikazuje se u rubrici "Izvještaji naplate" u aplikaciji Moji Najmovi.

Za što se koristi provizija?

Provizija se koristi za pružanje širokog raspona značajki i usluga najmodavcima, kao što su:

  • Korisnička podrška putem više kanala za najmodavce tijekom procesa upoznavanja s platformom i tijekom vremena dok je njihova nekretnina oglašena na Flatio, uključujući korisničku podršku tijekom boravka stanara
  • Ugovori o najmu odobreni od strane odvjetnika na više jezika, uključujući engleski, češki, mađarski, portugalski, španjolski, poljski, njemački i slovački
  • Besplatno Rental Insurance koje se može primijeniti na sve rezervacije koje ne zahtijevaju uplatu depozita
  • Lokalizacija platforme i Flatio sadržaja za najmodavce na sve većem broju tržišta
  • Flatio prikazuje najmodavcima recenzije stanara koji su prethodno iznajmili smještaj putem Flatio
  • Flatio informira najmodavce o neugodnim iskustvima koja su prethodni najmodavci imali s određenim stanarom prije nego što prihvate njihov zahtjev za rezervaciju
  • Automatizirana rješenja za pojednostavljenje i olakšavanje procesa najma (npr. automatizirani e-mailovi koji podsjećaju stanare na zakašnjeli najam ili automatizirane obavijesti o plaćanju)
  • Online rješenja za olakšavanje potpisivanja ugovora o najmu
  • Mogućnost prihvaćanja ili odbijanja zahtjeva za rezervaciju (Postoje ograničenja koliko se puta ovo pravo može koristiti. Više informacija možete pronaći ovdje.)
  • Pristup velikoj skupini Flatio profesionalnih stanara koji traže mjesečni boravak
  • Mogućnost upravljanja različitim nekretninama putem jedne digitalne platforme (kao što je mogućnost produljenja, raskida ili izmjene ugovora o najmu online, itd.)

Osiguravamo vam da je provizija više nego vrijedna novca jer donosi veliku vrijednost najmodavcima.

Je li ovaj članak bio koristan?