U ovom članku možete saznati sve o postupcima ako vaš najmodavac zahtijeva povratni depozit - uključujući njegovo plaćanje, datum dospijeća i povrat.
Kako postupiti ako najmodavac ima pravo na (povratni) depozit prema njegovim postavkama na Flatiu?
Plaćanje i datum dospijeća depozita
Depozit (povratni) plaćate na Flatio račun na isti način kao i prvi najam preko web aplikacije Moj Boravak.
Depozit je dužan na datum početka ugovora o najmu (tj. dan kada započinje razdoblje najma, što je obično dan vašeg useljenja) i mora biti plaćen do tog dana.
Ako depozit nije uplaćen na Flatio račun na dan kada započinje razdoblje najma, najmodavac može odlučiti, prema preporuci Flatia, ne dopustiti vam useljenje i jednostrano raskinuti ugovor koristeći opciju "raskid od datuma početka" na koju ima pravo prema Općim uvjetima i odredbama.
Međutim, ako najmodavac dopusti da boravite u smještaju bez zahtjeva za depozit, unatoč tome što prema postavkama oglasa ima pravo na to, može raskinuti ugovor u bilo kojem trenutku tijekom vašeg boravka zbog teške povrede - u tom slučaju NEMATE pravo na povrat već plaćenog najma za određeno razdoblje.
VAŽNA NAPOMENA: Kod predaje smještaja, ne zaboravite dokumentirati ga pravilno s fotografijama i potpisati protokol primopredaje s najmodavcem - na taj način ćete izbjeći moguće nesuglasice tijekom postupka obračuna depozita. |
Obračun depozita
Nakon vašeg boravka, najmodavac je tada obvezan izraditi izvještaj o depozitu koji predstavlja odluku o stanju nekretnine i točan iznos za povrat.
Ako nema dodatnih troškova, najmodavac bi tada trebao vratiti vašu uplatu u roku od 14 dana nakon vašeg iseljenja. Međutim, ako treba obraditi bilo koji dodatni odbitak, najmodavac ima pravo produljiti razdoblje povrata kako bi utvrdio točne troškove.
Samo, molimo vas, ne zaboravite pružiti najmodavcu svoje bankovne podatke!