Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Koronavirus vs. Flatio Politika otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja
Kategorije

Politika otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja

Članak je ažuriran 5. 10. 2024.

Otkrijte Flatio pravila otkazivanja u ključnim trenucima pandemije COVID-19 i saznajte sve važne informacije u ovom članku.

NAPOMENA: Ova politika je bila primjenjiva od ožujka 2020. do ožujka 2022. S obzirom da trenutna situacija više ne zahtijeva posebne uvjete, primjenjuje se samo standardna politika otkazivanja kada se otkazuje važeći ugovor o najmu.


Zbog neizvjesnosti oko COVID-19 ograničenja, koja variraju diljem svijeta i često se mijenjaju, odlučili smo pojasniti politiku otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja, poznatu kao "COVID politika otkazivanja".

Flatioova standardna politika otkazivanja ostaje važeća i stanaru je na odluci koju će proceduru (standardnu ili COVID) odabrati ovisno o svojoj situaciji.

Stanari imaju pravo koristiti COVID politiku otkazivanja samo ako

  • Područje (u kojem se nalazi iznajmljena nekretnina) je u lockdownu i nije im dopušten ulazak u to područje.
  • Zemlja u koju planiraju putovati je u lockdownu i nije im dopušten prelazak granica (ne mogu ući u zemlju).
  • Nalaze se u karanteni koju je odredilo državno tijelo.
  • Zemlja u kojoj se trenutačno nalaze je u lockdownu i nije im dopušten prelazak granica (ne mogu napustiti zemlju).

Politiku otkazivanja mogu koristiti stanari samo ako je ugovor o najmu potpisan i prva najamnina je plaćena.

Ako je ugovor u postupku potpisivanja i već se dogodila jedna od gore opisanih situacija, stanar nema pravo koristiti COVID politiku otkazivanja.

Zahtjev za korištenje COVID politike otkazivanja mora biti podržan izjavom pod prisegom (preuzmite ovdje). Stanar mora poslati izjavu iznajmljivaču (vama) putem Flatio sustava za razmjenu poruka.

U svim ostalim slučajevima može se koristiti samo standardna politika otkazivanja.

Prvi najam

Tehnički, ugovor o najmu s stanarom je još uvijek važeći u vrijeme COVID ograničenja, ali stanar (zbog više sile) ne može useliti na dogovoreni datum. Dakle, prva najamnina se čuva sigurno na posebnom bankovnom računu Flatio dok:

  • Okolnosti se promijene i stanar može useliti. Neće im se naplaćivati najamnina za vrijeme koje nisu mogli koristiti nekretninu, a kalendar plaćanja će biti ažuriran prema novom datumu useljenja. Datum iseljenja će ostati nepromijenjen sve dok se ne dogovorite sa stanarom oko promjene.
    • Prva najamnina se šalje iznajmljivaču nakon što se stanar stvarno useli.
  • Ugovor o najmu istekne dok okolnosti još uvijek postoje (tj. stanar se ne može useliti zbog više sile).
    • Prva najamnina će biti u potpunosti vraćena na njihov bankovni račun u sljedećih 30 radnih dana nakon završetka ugovora o najmu.
  • Vi i stanar odlučite raskinuti ugovor o najmu prema uvjetima o kojima ste se dogovorili (sporazumni raskid najma).
    • Prva najamnina će biti podijeljena između vas i stanara, prema međusobnom dogovoru koje postignete unutar 45 radnih dana nakon raskida ugovora. Zapamtite da stanar još uvijek može otkazati ugovor o najmu koristeći standardnu politiku otkazivanja.

Provizija

Neće vam biti naplaćena provizija dok se stanar ne useli. U slučaju raskida ugovora o najmu sporazumno prije nego što se stanar useli, naplaćivat će vam se provizija iz dijela prve najamnine koji odlučite zadržati.

Je li ovaj članak bio koristan?