Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
A weekly cleaning is included (change of bed linen and towels, not utensils of kitchen)
Just in case: late check in from 21:00 p.m.: extra charge of 50 euros
For our mid-stay guests we leave a small welcome package:
- scouring pad, cloth, washing soap.
- salt sugar.
- Clean towels and sheets.
- 1 bottle of water.
Download
43 Mbps
Upload
43 Mbps
Brzina interneta je neovisno provjerena od strane Pogledajte rezultate
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Trinidad obično odgovara na poruke unutar 6 sati .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatio, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moje Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
I think they can improve the cleanliness of the studio. When I received the studio it was not as clean as you expect, there was dust in furniture, closet, etc. and mold in the shower and toilet.
My experience with the Land owner:
First of all I congratulate them in relation to the answer on the emergency line. I called them few times, for simple issues, they always respond and gave me the solution immediately. I think this is important for a tenant.
Also, the person who take over the studio was very kind to let us left the keys 2 hours after the check out time (11 am). In my opinion I had a good reason for being delayed and I will explain why on the next paragraphs. In relation to administrative issues I didn´t have an adequate response on the following:
* I requested to extend my stay, they accepted it and gave me the prices and availability. The next day I accepted, however, the day after they notified me that they had rented the studio to someone else. This caused me great inconveniences since it was only 2 days before having to hand back the studio. I would have expected them to at least call me to ask me if I wanted to confirm the extension, and to respect that my request came first, but they unfortunately didn't do so. That was very inconvinient for me and left me very little time to arrange all to deliver the studio on time. So I end up delivering it 2 hours after the check-out time but surely I left the keys in a cleaner studio than the one I received..
* They never send me the handover certificate already filled in and signed even I requested it several times.
In general this is a study I recommend. taking into account to prevent administrative issues.
It´s a residential neighbourhood where people are very kind and friendly. I felt secure walking even at night. Everything you need is at walking distance. Public transport is at walking distance and is very good. It´ll take you to furthest beaches, malls, cities, etc.
The beach between Torremolino y Málaga that allows to take yourdog and let her/him loose.