Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Fruta , agua , café y te
Toallas y gel de ducha
Download
N/A Mbps
Upload
N/A Mbps
Najmodavac još nije ispunio brzinu interneta. Zamolite ih da to pojasne.
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Maribel obično odgovara na poruke unutar 15 sati .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatio, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moje Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
Nemojte se obeshrabriti ako vam ovaj stan ne pristaje savršeno. Dostupne su nam i druge opcije.. Flatio nudi mnoge druge apartmane za iznajmljivanje u Malaga koji će biti savršeni za vas. Bilo da tražite udoban studio ili prostran stan, Flatio za vas ima najbolji jeftini smještaj u Malaga.
Najbolje od svega je što su svi bez pologa gdje je to moguće, imaju jedinstveni ugovor o najmu koji vas štiti, a uz režije uključene u cijenu nema skrivenih naknada koje bi vas mogle iznenaditi.
Flatio vam također daje detaljne popise, fotografije visoke kvalitete, iskrene recenzije stanara i sve informacije koje su vam potrebne za donošenje informirane odluke. Dakle, započnite svoju potragu danas i otkrijte najbolje stanove u {{locality}} s Flatio.com.
This was the worst experience with temporarily renting a unit that I have ever had. When I arrived, almost none of the described equipment was in the apartment (no broom or dustpan, no mop, no extra sheets for the pullout sofa bed, no vacuum, no clothes drying rack, no ironing board, no clean sponge for dishes, no fruit/water or shower gel as advertised in the "welcome package"). PLUS, the upstairs A/C (in the bedroom) was not working. This A/C was inoperable for a week, so the first week of my stay I couldn't sleep in the only bed in the apartment AND couldn't sleep on the pullout sofa couch because no sheets were ever provided to make up the bed. Then there was an ant issue in the bathroom and kitchen when I moved in. I tried to give Maribel the benefit of the doubt in all of this and didn't report her to Flatio right away, but that was a mistake because things only got worse!!
The A/C worked without issues for about a week, then it stopped working in the middle of the night randomly. Maribel sent technicians to look at it who spied on me and reported back to her what I was wearing inside the apartment wherein she accused me of "overusing" the A/C and reported me to Flatio for something that was clearly an issue before I got there. At this point, I escalated all these issues to Flatio and Maribel told the Flatio worker that we could agree to an early contract termination by mutual agreement. I waited to see if I could change my flight home before I agreed, then once I could secure an earlier flight I agreed. I have (IN WRITING) that this landlord (Maribel) agreed to early contract termination on the specific date that I was going home and agreed to a partial refund PLUS she agreed to a Flatio worker on this arrangement--even suggesting it herself--but once I had a new flight she backed out and refused to refund me in part. Flatio did nothing to hold her accountable, although they did offer some compensation on their end to try to make up for it (which wasn't close to the amount Maribel had agreed to refund me).
In the end, the unit was unprepared to host guests--especially long-term guests. There were so many issues with the apartment I could barley leave to explore the city or enjoy the beach because I was stuck waiting for supplies to be dropped off, or technicians to come check on the A/C multiple times, or pest control. Then, when issues were persistent Maribel suggested we agree to early contract termination but once I actually changed my flight she backed out on her end of our agreement and scammed me out of ~$400 (~$50 per night x 8 nights that I left early). The one and only good thing was the proximity to the beach, BUT IT WASN'T WORTH IT. STAY SOMEWHERE ELSE!!!
Really nice and quiet, very local with a lot of chiringuitos near by
Makian restaurant one block away and Playa Peñon del Cuervo