Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Preuzmi
N/A Mbps
Učitaj
N/A Mbps
Najmodavac još nije ispunio brzinu interneta. Zamolite ih da to pojasne.
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Local obično odgovara na poruke unutar 16 sati .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
Ako ovaj stan nije ono što tražite, ne brinite. Postoji 722 drugih stanova za iznajmljivanje u Lisabon na Flatio koji bi mogli savršeno odgovarati vašim potrebama. Bilo da tražite udoban studio ili prostrani stan za više ljudi ili veliku obitelj, Flatio nudi najbolji jeftini smještaj u Lisabon za vas.
Svakako istražite sve svoje mogućnosti i pronađite idealno mjesto koje odgovara vašem životnom stilu i željama, a sve to bez pologa i s režijama uključenim u cijenu.
Uz Flatio imate pristup detaljnim popisima, visokokvalitetnim fotografijama i provjerenim recenzijama bivših zakupaca koji su vam potrebni za donošenje informirane odluke. Započnite svoju potragu danas i otkrijte najbolje apartmane i smještaj u Lisabon s Flatio.com.
The apartment itself had most of the basic items needed to make a stay comfortable. In a few places the apartment looks tired and could benefit from a little bit of TLC. However, there is a balcony which is a great place to spend time on a sunny day as the view is amazing. We had a great month in the apartment and would recommend the place to other people looking for temporary accommodation.
The neighborhood has an authentic local feel to it with many great shops, restaurants and public transport links. It was a safe and friendly area in close proximity to all major routes to the centre, beaches and the countryside.
Tim Tim was a great place to have a coffee and lunch.
We booked the apartment for 6 months. After staying for there for 3ish months, we found our permanent apartment so gave 30 days notice (on 20th of the month) as per Flatio's guidance. When we gave notice, we had already paid the rent for the following month (up till 30th of the following month). This meant that the landlady was supposed to return the last 10 days rent to us given based on our 30 days we would check out 10 days early.
When I asked the landlady to return that money, initially she was like after you checkout I will return it. So I waited for that but once I checked out she stopped replying. I contacted Flatio to help with the issue but they mainly kept saying that she isn't replying either. I would think that given Flatio's service fee (I paid 841 euros), they will take care of this issue on their own and give me my money back. Additionally, seems like there were no consequences for the landlady given this listing is still active and she got other renters.
I would just like my money back.