Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Preuzmi
N/A Mbps
Učitaj
N/A Mbps
Najmodavac još nije ispunio brzinu interneta. Zamolite ih da to pojasne.
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Carla obično odgovara na poruke unutar nekoliko minuta .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
Bez brige ako se u ovom stanu ne osjećate kao kod kuće. Imamo razne apartmane koji odgovaraju različitim potrebama. Naša stambena platforma nudi 722 druge stanove za najam u Lisabon koji bi mogli najbolje odgovarati vašim potrebama - imamo najbolji jeftini smještaj u Lisabon za vas.
Svi apartmani dolaze bez pologa gdje je to moguće i s režijama koje su već uključene u najam, tako da ne morate brinuti o skrivenim naknadama i možete uživati u svom boravku u Lisabon.
Štoviše, u slučaju bilo kakvih problema, imamo ljubaznu korisničku podršku koja će vam pomoći riješiti sve vaše probleme. Stoga provjerite druge apartmane u Lisabon i uživajte u svom boravku.
- First, the internet didn't work properly, although I informed about this in advance due to my remote work. The landlord confirmed this, but then simply blamed the issues on citywide upgrades and wasn't willing to provide any alternative (I bought a mobile 5g hotspot to get by).
- Secondly, the doorbell wasn't working. I was promised it would be fixed during my check-in, but it wasn't. Of course this was not a dealbreaker but still quite inconvenient, especially when getting things delivered from Amazon etc.
- Third, the landlord tried to have me out of the apt well before the checkout time in the contracts. Mistakes can happen, but we confirmed this in writing during check-in and I even reminded about this the night before checkout. However, they still sent 2 cleaners almost 6 hours before the checkout who kept waited at my door – very disturbing during my workday. Even contacting Flat.io didn't help as they couldn't do anything and the landlord didn't replied to them either.
Unfortunately therefore I can't recommend to book this.