Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Zahtjev za rezervaciju Najmodavac nije odgovorio na moj zahtjev za rezervaciju. Što trebam učiniti?
Kategorije

Najmodavac nije odgovorio na moj zahtjev za rezervaciju. Što trebam učiniti?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Što ako najmodavac ne reagira na vaš zahtjev za rezervaciju unutar 24-satnog roka? Pogledajte zašto se to može dogoditi i što možete učiniti!

Ako najmodavac ne odgovori na vaš zahtjev za rezervaciju unutar 24-satnog roka, zahtjev će biti automatski odbijen od strane našeg sustava. (To se obično događa na slobodne dane, tj. vikende, državne praznike ili privatne odmore.)

Ako se to dogodi s vašim zahtjevom za rezervaciju, preporučujemo da napravite novi zahtjev za rezervaciju za drugi smještaj. Međutim, ako ste i dalje zainteresirani za isti smještaj, možete ponovo napraviti zahtjev za rezervaciju ili kontaktirati najmodavca direktno kako biste saznali je li moguće rezervirati dati smještaj.

Je li ovaj članak bio koristan?