Koji bi mogao biti razlog da najmodavac odbije vaš zahtjev za rezervaciju i što možete učiniti nakon toga? Saznajte u ovom članku!
Najmodavac je odbio moj zahtjev za rezervaciju. Što da radim?
Zahtjevi za rezervaciju mogu biti odbijeni iz više razloga, ali su najčešći:
- niste ispravno popunili svoj profil tako da najmodavac nema dovoljno informacija o vama,
- nekretnina je nedostupna tijekom odabranih datuma,
- vaš zahtjev za rezervaciju nije ispunio zahtjeve navedene u oglasu (npr., maksimalan broj stanara ili nisu dopušteni kućni ljubimci).
Ako želite saznati točan razlog za odbijanje vaše rezervacije, možete ga pronaći u odjeljku Rezervacije vašeg Moj Boravak profila.
U slučaju da je vaš zahtjev za rezervaciju odbijen iz razloga koji možete ispraviti (na primjer, pravilnim popunjavanjem profila ili odgovaranjem na dodatna pitanja najmodavca), preporučujemo da sve dovedete u red i napravite novi zahtjev za rezervaciju - bilo za isti oglas ili za neki drugi.
Međutim, ako je problem na strani najmodavca i ne može se promijeniti (na primjer, nedostupnost nekretnine), možete napraviti novi zahtjev za rezervaciju za neku drugu nekretninu. Na Flatio postoji mnogo opcija koje preporučujemo filtrirati prema vašim potrebama.