Najmodavac je odbio moj zahtjev za rezervaciju. Što da radim? - Flatio
Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Zahtjev za rezervaciju Najmodavac je odbio moj zahtjev za rezervaciju. Što da radim?
Kategorije

Najmodavac je odbio moj zahtjev za rezervaciju. Što da radim?

Članak je ažuriran 25. 11. 2024.

Koji bi mogao biti razlog da najmodavac odbije vaš zahtjev za rezervaciju i što možete učiniti nakon toga? Saznajte u ovom članku!

Zahtjevi za rezervaciju mogu biti odbijeni iz više razloga, ali su najčešći:

  • niste ispravno popunili svoj profil tako da najmodavac nema dovoljno informacija o vama,
  • nekretnina je nedostupna tijekom odabranih datuma,
  • vaš zahtjev za rezervaciju nije ispunio zahtjeve navedene u oglasu (npr., maksimalan broj stanara ili nisu dopušteni kućni ljubimci).

Ako želite saznati točan razlog za odbijanje vaše rezervacije, možete ga pronaći u odjeljku Rezervacije vašeg profila Moj Boravak.

U slučaju da je vaš zahtjev za rezervaciju odbijen iz razloga koji možete ispraviti (na primjer, pravilnim popunjavanjem profila ili odgovaranjem na dodatna pitanja najmodavca), preporučujemo da sve dovedete u red i napravite novi zahtjev za rezervaciju - bilo za isti oglas ili za neki drugi.

Međutim, ako je problem na strani najmodavca i ne može se promijeniti (na primjer, nedostupnost nekretnine), možete napraviti novi zahtjev za rezervaciju za neku drugu nekretninu. Na Flatio postoji mnogo opcija koje preporučujemo filtrirati prema vašim potrebama.

Je li ovaj članak bio koristan?