Imate li problema s kontaktiranjem vašeg stanara i brinete li se da neće doći na primopredaju nekretnine? Pogledajte naše smjernice u ovom članku.
Stanar nije komunicirao sa mnom prije useljenja. Što trebam učiniti?
Ako stanar ne komunicira s vama i vaš ugovor o najmu još nije važeći, moguće je da stanar više nije zainteresiran za rezervaciju i ugovor će biti otkazan. Nakon što završi 24-satni zaštitni period za konačnu potvrdu ugovora o najmu, preporučujemo da postupite na ovaj način i otkažete ugovor o najmu kako bi vaš oglas bio prikazan kao dostupan u danom periodu i drugi stanar bi ga mogao rezervirati.
Međutim, ako je vaš ugovor o najmu već važeći i ne možete doći do stanara (bilo putem Flatio sustava za slanje poruka, telefonskog broja stanara ili njihove izravne email adrese), molimo vas kontaktirajte nas i pokušat ćemo doći do stanara sami.
U većini slučajeva, možemo doći do stanara i zamoliti ih da odgovore na vaše poruke. Međutim, ako se situacija ne riješi na ovaj način, zamolit ćemo vas da dođete na primopredaju nekretnine u dogovoreno vrijeme i čekate dolazak stanara.
- Ako se pojave, možete ih smjestiti i sve će biti u redu.
- U slučaju da stanar ne dođe na primopredaju nekretnine, prema dogovorenim uvjetima, trebat ćete držati nekretninu za tog stanara 7 dana nakon datuma useljenja (pod uvjetom da je rezervacija bila duža od 7 dana).
- Ako se stanar na kraju useli u ovom periodu, ugovor će ostati prema prethodnom dogovoru.
- Ako se stanar ne javi ili ne pojavi tijekom ovog 7-dnevnog perioda, raskinut ćemo ugovor o najmu kako bi vaš oglas mogli rezervirati drugi stanari. Također ćemo vam poslati cijeli prvi najam, što je u skladu s svakom politikom otkazivanja.