Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Useljenje i iseljenje stanara Stanar nije komunicirao sa mnom prije useljenja. Što trebam učiniti?
Kategorije

Stanar nije komunicirao sa mnom prije useljenja. Što trebam učiniti?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Imate li problema s kontaktiranjem vašeg stanara i brinete li se da neće doći na primopredaju nekretnine? Pogledajte naše smjernice u ovom članku.

Ako stanar ne komunicira s vama i vaš ugovor o najmu još nije važeći, moguće je da stanar više nije zainteresiran za rezervaciju i ugovor će biti otkazan. Nakon što završi 24-satni zaštitni period za konačnu potvrdu ugovora o najmu, preporučujemo da postupite na ovaj način i otkažete ugovor o najmu kako bi vaš oglas bio prikazan kao dostupan u danom periodu i drugi stanar bi ga mogao rezervirati.

Međutim, ako je vaš ugovor o najmu već važeći i ne možete doći do stanara (bilo putem Flatio sustava za slanje poruka, telefonskog broja stanara ili njihove izravne email adrese), molimo vas kontaktirajte nas i pokušat ćemo doći do stanara sami.

U većini slučajeva, možemo doći do stanara i zamoliti ih da odgovore na vaše poruke. Međutim, ako se situacija ne riješi na ovaj način, zamolit ćemo vas da dođete na primopredaju nekretnine u dogovoreno vrijeme i čekate dolazak stanara.

  • Ako se pojave, možete ih smjestiti i sve će biti u redu.
  • U slučaju da stanar ne dođe na primopredaju nekretnine, prema dogovorenim uvjetima, trebat ćete držati nekretninu za tog stanara 7 dana nakon datuma useljenja (pod uvjetom da je rezervacija bila duža od 7 dana).
    • Ako se stanar na kraju useli u ovom periodu, ugovor će ostati prema prethodnom dogovoru.
    • Ako se stanar ne javi ili ne pojavi tijekom ovog 7-dnevnog perioda, raskinut ćemo ugovor o najmu kako bi vaš oglas mogli rezervirati drugi stanari. Također ćemo vam poslati cijeli prvi najam, što je u skladu s svakom politikom otkazivanja.
Je li ovaj članak bio koristan?