Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Ugovor o najmu Što ako stanar ne potpiše ugovor o najmu ili ne plati prvi najam?
Kategorije

Što ako stanar ne potpiše ugovor o najmu ili ne plati prvi najam?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Ovaj članak će vas korak po korak provesti kroz proces otkazivanja najma, oslobađajući vaš kalendar za druge, ozbiljnije stanare.

Ako potencijalni stanar ne dovrši proces potpisivanja ugovora o najmu unutar 24 sata nakon što ste prihvatili zahtjev za rezervaciju, imate mogućnost otkazati ugovor o najmu i time cijelu rezervaciju.

Potpuno je na vama hoćete li odlučiti dati stanaru više vremena da završi proces, ili ćete nastaviti s otkazivanjem. Međutim, najam se nikada ne otkazuje automatski, pa je potrebna vaša akcija.

Može se isplatiti čekati dulje kada:

  • vi i stanar se uzajamno dogovorite da će završiti najam kasnijeg datuma,
  • stanar je prenio potvrdu o bankovnom prijenosu plaćanja, što može potrajati 2-3 radna dana da stigne do nas.

S druge strane, preporučujemo vam da posebno otkažete najam kada je prošlo više od 3 dana i nemate informacija od stanara je li još uvijek zainteresiran za rezervaciju.

Kako otkazati ugovor o najmu?

Ugovor o najmu možete jednostavno otkazati iz Moji Najmovi web aplikacije:

  1. Idite na odjeljak Rezervacije.
  2. Pronađite određenu rezervaciju koju želite otkazati, i kliknite gumb Više da pokažete njegove detalje.
  3. U napretku ugovora o najmu prikazanom na lijevoj strani, kliknite gumb Otkazati ugovor.
  4. Potvrdite otkazivanje.

Kada otkažete najam, vaš oglas će biti odmah prikazan kao dostupno unutar datuma rezervacije, tako da ga može rezervirati drugi stanar.

Molimo imajte na umu da je otkazivanje nepovratno. Ako vi i stanar odlučite ponovno pokrenuti proces rezervacije, stanar će vam morati poslati novi zahtjev za rezervaciju.

Je li ovaj članak bio koristan?