Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Rezervacije Mogu li odbiti zahtjev za rezervaciju? Postoji li kazna?
Kategorije

Mogu li odbiti zahtjev za rezervaciju? Postoji li kazna?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Ovaj članak služi za potpuno razumijevanje naših pravila o odbijanju. Pogledajte kako ih kategoriziramo i koja su njihova ograničenja.

Na Flatio platformi uvijek imate opciju odlučiti želite li prihvatiti ili odbiti zahtjev za rezervaciju. Međutim, svako odbijanje razmatramo drugačije.

Flatio nastoji osigurati da su svi na našoj platformi - i stanari i najmodavci - ozbiljni u vezi procesa najma. Budući da želimo da obje strane budu zadovoljne našim uslugama, pažljivo pratimo odbijene zahtjeve i kategoriziramo odbijanja u autorizirane i neautorizirane za daljnje postupke.

    • Autorizirana odbijanja su tipično slučajevi kada:
      • stanar ne poštuje zahtjeve navedene u vašem oglasu (npr., želi dovesti psa kad ne prihvaćate ljubimce ili pokušava smjestiti više ljudi nego što je vaša nekretnina predviđena), ili
      • stanar vam nije dao potrebne informacije (npr., profil nije dovoljno ispunjen i ne odgovara na vaše poruke)
    • Neautorizirana odbijanja pokrivaju slučajeve kada niste ažurirali postavke svog profila, osobito odbijanja izazvana:
      • neispravnom postavljenom dostupnošću nekretnine,
      • neispravno postavljenim cijenama,
      • neispravno postavljenom min./maks. dozvoljenom duljinom rezervacije, itd.

Imajte na umu da je najgore neautorizirano odbijanje vaše neodgovaranje na zahtjev u roku od 24 sata. Uvijek je bolje da odbijete zahtjev iz neautoriziranih razloga, nego da ga pustite da istekne.

Uvijek vas obavještavamo putem e-maila smatramo li da je vaš razlog za odbijanje autoriziran ili ne. Ako smatrate da smo napravili pogrešku i da bi neko specifično odbijanje trebalo biti postavljeno kao autorizirano, molimo vas kontaktirajte naš tim za podršku kako bismo pregledali situaciju.

Ocjena oglasa

Budite sigurni da nećete dobiti nikakvu financijsku kaznu za odbijanje zahtjeva za rezervaciju. Međutim, ako odbijete zahtjev iz bilo kojeg neautoriziranog razloga, smanjit ćemo ocjenu vašeg oglasa. To znači da će vaš oglas pasti na našoj platformi tako da ćete biti manje vidljivi potencijalnim stanarima i vaša nekretnina će imati manje šanse da bude rezervirana.

Imajte na umu da ako ne odgovorite na zahtjev za rezervaciju unutar 24 sata od primitka, Flatio to vidi kao najgoru vrstu neautoriziranog odbijanja, što će uzrokovati značajniji pad pozicije vašeg oglasa na našoj platformi. Stoga, kako biste osigurali da vaš oglas uvijek bude dobro vidljiv, preporučujemo da izbjegavate puštati zahtjeve za rezervaciju da isteknu.

Ako ikada poželite povećati ocjenu vašeg oglasa kako bi vaša nekretnina bila vidljivija, možete pročitati više o tome što utječe na poziciju vašeg oglasa u ovom članku i osvježiti vaš oglas sukladno tome. Naš support tim je također dostupan da vam pomogne u bilo koje vrijeme.

Preporučena procedura za odbijanje rezervacije

Ako odbijete zahtjev iz bilo kojeg neautoriziranog razloga, potrebno je popraviti postavke svog profila što je prije moguće kako se ista stvar ne bi ponovila.

U svakom slučaju, potencijalni stanari uvijek cijene kada imaju vaš razlog zašto je njihov zahtjev odbijen. U nekim slučajevima, moguće je čak pregovarati o novim detaljima rezervacije. Zato preporučujemo da uvijek podijelite sve detalje sa stanarom.

Primjeri:

  • Ako je cijena/dostupnost postavljena neispravno
    • Možete kontaktirati stanara kada ažurirate cijene/postavke dostupnosti i predložiti da, ako su zainteresirani, kreiraju novi zahtjev za rezervaciju jer je sada sve ispravljeno i točno.
    • Slobodno naučite više o tome kako pravilno postaviti cijene ovdje, i ne oklijevajte dvaput provjeriti svoje postavke putem funkcionalnosti provjere cijena dostupne unutar vašeg profila Moji Najmovi.
    • Možete pročitati više o tome kako ažurirati dostupnost u ovom članku.
  • Ako profil stanara nije kompletan
    • U slučaju da vam nedostaju neke informacije od stanara, možete ih kontaktirati i zatražiti dodatne informacije koje su vam potrebne kako biste se osjećali sigurnima i spremnima prihvatiti njihov zahtjev.
Je li ovaj članak bio koristan?