Primio sam zahtjev za rezervaciju. Što bih trebao učiniti? - Flatio
Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Rezervacije Primio sam zahtjev za rezervaciju. Što bih trebao učiniti?
Kategorije

Primio sam zahtjev za rezervaciju. Što bih trebao učiniti?

Članak je ažuriran 30. 9. 2024.

Što se događa kada dobijete novu rezervaciju, kako je prihvatiti/odbiti i što još morate znati? Pročitajte sve o procesu rezervacije!

Kada potencijalni stanar podnese zahtjev za rezervaciju vašeg oglasa, mi ćemo vas obavijestiti putem više kanala i imat ćete 24 sata da prihvatite ili odbijete zahtjev.

Što prije odlučite, to bolje. Brže vrijeme odziva može vaš oglas staviti na višu poziciju na našoj platformi, čineći ga vidljivijim potencijalnim stanarima i stoga je vjerojatnije da će biti rezerviran. Osim toga, vaše prosječno vrijeme odziva na rezervaciju prikazano je u vašem profilu vlasnika i potencijalni stanari ga mogu vidjeti.

Osim prihvaćanja zahtjeva za rezervaciju, također imate pravo odbijati zahtjev. Smatramo da je pošteno dati vam ovu opciju u slučaju da se pojave posebne okolnosti. Međutim, povremeno neki najmodavci neopravdano odbijaju zahtjeve, što je nešto što pokušavamo zaustaviti. Ako ste jedan od tih najmodavaca, smanjit ćemo vašu ocjenu oglasa nakon svakog neopravdanog odbijanja (tj. odbijanja uzrokovanog netočnim postavkama vašeg profila). To znači da će vaš oglas pasti na našoj platformi, čineći ga manje vidljivim potencijalnim stanarima i stoga je manje vjerojatno da će biti rezerviran. Možete pročitati više o tome što je neopravdano odbijanje i kako odbijanja funkcioniraju u detalje u ovom članku.

VAŽNO! Ako ne odgovorite na zahtjev za rezervaciju unutar 24 sata od primanja, Flatio to vidi kao najgoru vrstu neopravdanog odbijanja, uzrokujući da pozicija vašeg oglasa padne na našoj platformi još značajnije.

Stoga, kako biste osigurali da je vaš oglas uvijek dobro vidljiv, snažno preporučujemo da izbjegavate dopuštanje da zahtjevi za rezervaciju isteknu i uvijek odgovarate na svaki primljeni zahtjev za rezervaciju.

Kako mogu prihvatiti/odbijati zahtjev za rezervaciju?

Postoje dva načina za pristup zahtjevu za rezervaciju iz web aplikacije Moji Najmovi:

  • Iz sekcije Rezervacije
    1. Odaberite sekciju Rezervacije u gornjem izborniku.
    2. Pronađite sažetak specifične rezervacije i kliknite gumb Više.
  • Iz Nadzorne ploče
    1. Odaberite opciju Nadzorna ploča u gornjem izborniku.
    2. Idite na kutiju Rezervacije na nadzornoj ploči.
    3. Kliknite na specifični zahtjev.

Nakon toga, bit ćete preusmjereni izravno na detalje rezervacije, gdje možete vidjeti sve informacije koje je potencijalni stanar podnio uz njihov zahtjev za rezervaciju.

Na vrhu stranice trebate kliknuti ili gumb Prihvati zahtjev ili gumb Odbij zahtjev.

Je li ovaj članak bio koristan?