Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Kako Flatio funkcionira Kako mogu kontaktirati Flatio?
Kategorije

Kako mogu kontaktirati Flatio?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Ovaj članak će vam reći o osnovnim načinima kako kontaktirati Tim za brigu o kupcima Flatio-a, te vas direktno uputiti na moguće opcije.

Tim za brigu o kupcima Flatio-a je ovdje za vas 7 dana u tjednu, osiguravajući odgovor u roku od najviše 24 sata u svakom trenutku.

Postoji nekoliko načina kako nas možete kontaktirati:

  • Web widget (može se pronaći u vašem profilu Moj Boravak)
  • Email ([email protected])
  • WhatsApp chat (+44 7723 495945)
  • Telefonski poziv (nekoliko telefonskih brojeva je na mreži od 9:00 do 12:00 CET od ponedjeljka do petka)

Napomena da ako ste pokriveni našim Stay Benefits, možete zatražiti osiguranje i kontaktirati AXA Assistance na njihovoj 24/7 hitnoj liniji u slučaju da imate problema tijekom vašeg boravka u datom smještaju.

Sva druga pitanja rješava naš Tim za brigu o kupcima i vi možete odlučiti koji vam je najbolji način da nas kontaktirate.

Zapamtite da koji god način kontakta da odaberete, uvijek je korisno pružiti nam što više informacija. To smanjuje potrebnu za dodatnim zahtjevima za informacijama (npr. vaš broj ugovora) što može uzrokovati nepotrebno kašnjenje u rješavanju vašeg upita.

1. Kontaktirajte nas putem našeg web widget-a

Ovo je opcija koju naši korisnici najčešće koriste jer je to najbrži i najlakši način za vas.

Kako to radi?

  1. Logirajte se u vaš profil Moj Boravak i otvorite web widget klikom na “Zatraži podršku” gumb u donjem desnom kutu.
  2. Provjerite unaprijed ispunjene osnovne informacije o vama (ime, email adresa, telefonski broj). Imate mogućnost promjene ako je potrebno.
  3. Uvijek preporučamo da ispunite neobavezne informacije također:
    1. Kako da vas kontaktiramo - možete odabrati preferirani način odgovora, tj. bilo telefonom ili emailom.
    2. Na kojem jeziku preferirate komunikaciju - slobodno odaberite jednu od ponuđenih opcija. Napomena da je agent koji govori engleski uvijek dostupan, dok odabir drugog ponuđenog jezika može imati duže vrijeme odgovora.
  4. Popunite opis. Molimo budite što precizniji u navođenju vašeg pitanja ili zahtjeva. Što više informacija pružite, brži i točniji odgovor ćete dobiti. Također možete priložiti bilo koje datoteke ako je potrebno.
  5. Kliknite na “Pošalji” gumb.

Transkript vašeg zahtjeva bit će odmah proslijeđen našem timu i jedan od naših agenata će vam se javiti na preferirani način i na preferiranom jeziku što je prije moguće.

2. Pošaljite nam email

Također možete koristiti standardni način i jednostavno nas kontaktirati putem emaila. Naša opća email adresa je [email protected], koja se uvijek može pronaći u odjeljku “Kontakt” vašeg profila.

3. Pošaljite nam poruku putem WhatsApp-a

Ako preferirate korištenje WhatsApp-a, slobodno nam pošaljite poruku na naš WhatsApp broj +44 7723 495945. Napomena da služi samo za chat jer nismo u mogućnosti primati ili upućivati pozive putem ovog broja.

4. Nazovite nas tijekom naših online sati za telefonske pozive

Od 9:00 do 12:00 CET, od ponedjeljka do petka, također nas možete kontaktirati na ove telefonske brojeve:

  • Češka Republika: +420 228 886 511
  • Portugal: +351 300 600 156
  • Slovačka: +421 233 057 031
  • Ujedinjeno Kraljevstvo: +44 7723 495945
  • Sjedinjene Američke Države: +1 (315) 284-6083

Molimo zapamtite da je podrška na ovim telefonskim brojevima pružena uglavnom na engleskom jeziku i drugi jezici možda neće biti dostupni svaki dan.

Je li ovaj članak bio koristan?