Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce StayProtection za najmodavce Što StayProtection za najmodavce uključuje?
Kategorije

Što StayProtection za najmodavce uključuje?

Članak je ažuriran 10. 10. 2024.

U ovom članku možete saznati koje sigurnosne usluge imate na raspolaganju zahvaljujući ekskluzivnoj zaštiti najmodavaca na Flatio!

StayProtection za najmodavce je paket usluga koji nudi Flatio u suradnji s AXA kako bi pružio najmodavcima višu razinu zaštite i mir tijekom njihovog iskustva iznajmljivanja.

Ovdje je popis osnovnih usluga koje se pružaju svakom najmodavcu koji iznajmljuje putem Flatio:

  • Plaćanja unaprijed 
    • Sa Flatio, stanari plaćaju najam unaprijed, tako da nikada ne morate brinuti o neplaćenim najmovima. To je dodatni sloj financijske sigurnosti na koji možete računati.
  • Gotovi ugovor o najmu koji:
    • dolazi na 7 jezika
    • omogućava jednim klikom potpisivanje
    • omogućava jednostavno produljenje ili raskid
    • osigurava usklađenost sa svim relevantnim zakonima
    • je sigurno pohranjen u vašem profilu za lak pristup
  • Upozorenje o riziku za stanare
    • Uvijek možete procijeniti vjerodostojnost stanara pregledavajući ocjene iz njihovih prethodnih boravaka. Također, možete dvostruko provjeriti vjerodostojnost stanara koristeći njihove osobne dokumente.
  • Podrška 7 dana u tjednu
    • Od oglašavanja vaše nekretnine do završavanja ugovora o najmu, s vama smo na svakom koraku. Naš tim je uvijek dostupan za pomoć, vođenje i osiguranje besprijekornog procesa najma. Svi zahtjevi se rješavaju u maksimalnom roku od 24 sata.

Uz sve ovo, većina naših najmodavaca koristi naše Rental Insurance za najmodavce - Powered by AXA. Pruža vam dodatno osiguranje koje je posebno dizajnirano za Flatio najmodavce i uključuje:

  • Osiguranje od odgovornosti (do 20 000€ po najmu)
    • U slučaju da vaš stanar slučajno uzrokuje štetu na imovini tijekom svog boravka, moguće je pokriti troškove iz osiguranja. Ovo se odnosi na štete na:
      • pokretnoj imovini koja čini kućanski namještaj u vašem vlasništvu;
      • strukturnim komponentama stambene jedinice (npr. zidovi, prozori, vrata, kuhinjska jedinica).
  • Osiguranje usluga asistencije (do 500€ po najmu)
    • Vi i vaši stanari možete koristiti usluge asistencije za rješavanje hitnih situacija koje mogu nastati u kućanstvu, kao što je traženje pomoći s problema s internet vezom, rješavanje problema s električnom energijom/plinom/grijanjem, uklanjanje blokiranih vrata ili neispravnosti kućanskih aparata
  • Osiguranje pravne pomoći (do 1000€ po najmu)
    • Možete koristiti AXA pravnu pomoć u slučaju bilo kakvih sporova između vas i vaših stanara.
  • 24/7 hitna linija za rješavanje svih osiguranih događaja
    • Imate pristup AXA posvećenoj 24/7 hitnoj liniji koja se može koristiti za rješavanje bilo koje neočekivane situacije tijekom ili nakon boravka vaših stanara.

Možete pročitati više o tome što je, a što nije pokriveno Rental Insurance u ovom članku.

Je li ovaj članak bio koristan?