U ovom članku možete saznati koje sigurnosne usluge imate na raspolaganju zahvaljujući ekskluzivnoj zaštiti najmodavaca na Flatio!
Što StayProtection za najmodavce uključuje?
StayProtection za najmodavce je paket usluga koji nudi Flatio u suradnji s AXA kako bi pružio najmodavcima višu razinu zaštite i mir tijekom njihovog iskustva iznajmljivanja.
Ovdje je popis osnovnih usluga koje se pružaju svakom najmodavcu koji iznajmljuje putem Flatio:
- Plaćanja unaprijed
- Sa Flatio, stanari plaćaju najam unaprijed, tako da nikada ne morate brinuti o neplaćenim najmovima. To je dodatni sloj financijske sigurnosti na koji možete računati.
- Gotovi ugovor o najmu koji:
- dolazi na 7 jezika
- omogućava jednim klikom potpisivanje
- omogućava jednostavno produljenje ili raskid
- osigurava usklađenost sa svim relevantnim zakonima
- je sigurno pohranjen u vašem profilu za lak pristup
- Upozorenje o riziku za stanare
- Uvijek možete procijeniti vjerodostojnost stanara pregledavajući ocjene iz njihovih prethodnih boravaka. Također, možete dvostruko provjeriti vjerodostojnost stanara koristeći njihove osobne dokumente.
- Podrška 7 dana u tjednu
- Od oglašavanja vaše nekretnine do završavanja ugovora o najmu, s vama smo na svakom koraku. Naš tim je uvijek dostupan za pomoć, vođenje i osiguranje besprijekornog procesa najma. Svi zahtjevi se rješavaju u maksimalnom roku od 24 sata.
Uz sve ovo, većina naših najmodavaca koristi naše Rental Insurance za najmodavce - Powered by AXA. Pruža vam dodatno osiguranje koje je posebno dizajnirano za Flatio najmodavce i uključuje:
- Osiguranje od odgovornosti (do 20 000€ po najmu)
- U slučaju da vaš stanar slučajno uzrokuje štetu na imovini tijekom svog boravka, moguće je pokriti troškove iz osiguranja. Ovo se odnosi na štete na:
- pokretnoj imovini koja čini kućanski namještaj u vašem vlasništvu;
- strukturnim komponentama stambene jedinice (npr. zidovi, prozori, vrata, kuhinjska jedinica).
- U slučaju da vaš stanar slučajno uzrokuje štetu na imovini tijekom svog boravka, moguće je pokriti troškove iz osiguranja. Ovo se odnosi na štete na:
- Osiguranje usluga asistencije (do 500€ po najmu)
- Vi i vaši stanari možete koristiti usluge asistencije za rješavanje hitnih situacija koje mogu nastati u kućanstvu, kao što je traženje pomoći s problema s internet vezom, rješavanje problema s električnom energijom/plinom/grijanjem, uklanjanje blokiranih vrata ili neispravnosti kućanskih aparata.
- Osiguranje pravne pomoći (do 1000€ po najmu)
- Možete koristiti AXA pravnu pomoć u slučaju bilo kakvih sporova između vas i vaših stanara.
- 24/7 hitna linija za rješavanje svih osiguranih događaja
- Imate pristup AXA posvećenoj 24/7 hitnoj liniji koja se može koristiti za rješavanje bilo koje neočekivane situacije tijekom ili nakon boravka vaših stanara.
Možete pročitati više o tome što je, a što nije pokriveno Rental Insurance u ovom članku.