Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare StayProtection za stanare Kako mogu dobiti pomoć od AXA Assistance u vezi Stay Benefits za stanare?
Kategorije

Kako mogu dobiti pomoć od AXA Assistance u vezi Stay Benefits za stanare?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Želite li tražiti pokriće Stay Benefits tijekom ili nakon boravka? U ovom članku možete vidjeti naše smjernice za svaku moguću situaciju.

Sva komunikacija u vezi zahtjeva za Stay Benefits odvija se izravno između vas i AXA-e ili između vas i vašeg najmodavca. AXA Assistance je dostupna 24/7 kako bi osigurala da svi vaši upiti budu brzo riješeni i da dobijete pomoć čim je zatrebate.

Stoga, ako vaša rezervacija dolazi s pokrićem Stay Benefits za stanare i vaš problem se poklapa sa situacijama navedenim u članku pokriće Stay Benefits, nemojte oklijevati posavjetovati se na sljedeći način:

  • Usluge asistencije (do 500€ po najmu) 
    • Ako se pojavi bilo kakav problem u kućanstvu, uvijek je najbolje kontaktirati najmodavca koji bi trebao poduzeti potrebne korake. Međutim, ako trebate hitnu pomoć i želite to riješiti izravno, možete kontaktirati AXA Assistance izravno na telefonske brojeve i adrese e-pošte navedene u odjeljku „Kontakt“ vašeg profila.
    • U slučaju da ste već platili za usluge asistencije iz vlastitog džepa, možete izravno kontaktirati AXA Assistance kako biste zatražili povrat troškova koje ste već imali. Kontakt informacije možete pronaći u odjeljku „Kontakt” vašeg profila.
  • Osiguranje od odgovornosti (do 20 000€ po najmu)
    • Ako dođe do nove štete tijekom vašeg boravka, esencijalno je da čim prije kontaktirate svog najmodavca. Obavezno mu dostavite sve potrebne informacije o incidentu, uključujući sve popratne fotografije ili videozapise. Najmodavac je tada odgovoran za daljnje korake, uz pomoć osiguravajuće tvrtke AXA.
    • U slučaju da ste već platili za popravak štete iz vlastitog džepa, možete izravno kontaktirati AXA Assistance kako biste zatražili povrat troškova koje ste već imali. Kontakt informacije možete pronaći u odjeljku „Kontakt” vašeg profila.

VAŽNE INFORMACIJE: U slučaju izdavanja računa za plaćene usluge, morate navesti točne podatke za naplatu koji se koriste na Flatio ugovoru o najmu potpisanom s vašim najmodavcem. Ako podaci za naplatu na računu i na ugovoru ne odgovaraju, AXA vam neće moći nadoknaditi plaćene usluge.


Jednom kada je vaš zahtjev potpuno predan, AXA nastoji osigurati rješenje unutar maksimalno 30 dana. Ako bude odobreno, naknada će biti poslana unutar 14 dana nakon datuma zatvaranja slučaja. Ova politika je dio njihove posvećenosti brzom i učinkovitom rješavanju slučajeva.

Je li ovaj članak bio koristan?