Ovdje možete saznati sve o našim paketima zaštite, uključujući informacije o tome kako ste uvijek pokriveni i koje sigurnosne mjere mogu varirati.
Je li moj boravak kao stanar uvijek zaštićen ili postoje izuzeci?
Kao stanar na Flatiu, vaš boravak je zaštićen našim StayProtection za stanare. To je paket usluga koje Flatio nudi u suradnji s AXA kako bi stanarima pružio višu razinu zaštite i mir tijekom najma.
Ovdje je popis osnovnih usluga koje se pružaju za svaku pojedinačnu rezervaciju putem Flatia:
- Garancija useljenja s 24/7 hitna linija
- Naša Garancija useljenja je pomoćna usluga koju nudi, upravlja i financira isključivo Flatio za pomoć u situacijama gdje smještaj ne odgovara opisu oglasa danog u trenutku zahtjeva za rezervaciju; ili boravak u izvornom smještaju nije moguće iz drugih razloga, a stanje se ne može odmah popraviti.
Udružili smo se s AXA Assistance kako bismo vam osigurali pristup posebnoj hitnoj liniji koja radi 24 sata dnevno i može se koristiti za rješavanje bilo kakvih neočekivanih situacija tijekom useljenja.
- Naša Garancija useljenja je pomoćna usluga koju nudi, upravlja i financira isključivo Flatio za pomoć u situacijama gdje smještaj ne odgovara opisu oglasa danog u trenutku zahtjeva za rezervaciju; ili boravak u izvornom smještaju nije moguće iz drugih razloga, a stanje se ne može odmah popraviti.
- Izbalansirani ugovor o najmu prilagođen za vize koji:
- je jednostavan za čitanje
- vam jamči ista prava kao i najmodavcu
- je dostupan na više jezika
- vam pruža fleksibilnost omogućujući samo 30-dnevni otkazni rok tijekom boravka
- se može lako produžiti ili raskinuti
- je u skladnu sa svim važećim zakonima
- Politika bez depozita
- Savjetujemo najmodavcima da ne prikupljaju depozite (osim ako to nije zakonski obvezno) kako bismo vam omogućili besprijekorno iskustvo najma.
- 100% zaštita novca koja jamči da nema prijevara
- Jednostavno slijedite naš proces, komunicirajte i transakcije obavljajte isključivo na našoj platformi za sigurna, bezprijekorna iskustva. Zadržat ćemo vaš novac na sigurnom dok se uspješno ne uselite.
- Podrška 7 dana u tjednu od našeg izvrsnog Tima za brigu o kupcima koji je ovdje za vas tijekom cijelog najma
Nadalje, većina naših najmodavaca koristi naše Osiguranje najma koje vam pruža Stay Benefits za stanare - Pokreće AXA. Oni uključuju:
- Usluge asistencije (do 500€ po najmu)
- Možete koristiti usluge asistencije za rješavanje hitnih situacija koje se mogu pojaviti u domaćinstvu, kao što su traženje pomoći s problemima internet veze, rješavanje problema s električnom energijom/plinom/grijanjem, uklanjanje blokiranih vrata ili neispravne funkcije kućanskog uređaja.
- Osiguranje od odgovornosti (do 20 000€ po najmu)
- U slučaju da slučajno prouzročite bilo kakvu štetu na imovini tijekom vašeg boravka, bit će moguće pokriti troškove osiguranjem. Ovo se odnosi na štetu na:
- pokretnoj imovini koja čini kućanski inventar u vlasništvu najmodavca;
- strukturnim komponentama stambene jedinice (npr. zidovi, prozori, vrata, kuhinjska jedinica).
- U slučaju da slučajno prouzročite bilo kakvu štetu na imovini tijekom vašeg boravka, bit će moguće pokriti troškove osiguranjem. Ovo se odnosi na štetu na:
- 24/7 hitna linija za neposredno rješavanje tih problema
Imajte na umu da Stay Benefits ne vrijede za svaku rezervaciju jer ovise o postavkama profila najmodavca. Međutim, većina rezervacija koje ne zahtijevaju depozit uključuju Stay Benefits plan. Imajte na umu da ako se traži uplata depozita, Stay Benefits se ne mogu primijeniti na rezervaciju jer depozit služi kao zamjensko pokriće.
Uvijek ste informirani o tome možete li koristiti pokriće u detaljima oglasa prije nego što pošaljete zahtjev za rezervaciju. Ako želite biti pokriveni od Stay Benefits, možete koristiti i filter opciju "Stay Benefits - Pokreće AXA" da vidite samo one nekretnine koje nude ovo dodatno osiguranje.