Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare StayProtection za stanare Što je Flatio Garancija useljenja i kako je mogu iskoristiti?
Kategorije

Što je Flatio Garancija useljenja i kako je mogu iskoristiti?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Naša posebna Garancija useljenja je vaša sigurnosna mreža za probleme tijekom useljenja. U ovom članku možete detaljno saznati kako funkcionira!

Garancija useljenja je usluga pomoći koju nudi, upravlja i isključivo financira Flatio kako bi pomogao u situacijama kada: 

  • smještaj ne odgovara opisu oglasa navedenom u vrijeme zahtjeva za rezervaciju; ili 
  • boravak u originalnom smještaju nije moguć iz drugih razloga i stanje se ne može odmah popraviti.

Primjeri slučajeva: 

  • Najmodavac vas smjesti u drugu nekretninu od one koju ste rezervirali i nije u stanju ispraviti grešku.
  • Nema madraca (ili druge važnije opreme), iako je navedeno u opisu oglasa u vrijeme rezervacije, zbog čega nije moguće boraviti u smještaju.
  • Smještaj je poplavljen zbog curenja iz perilice rublja.
  • Postoji veliki higijenski problem, poput opsežne plijesni, koji se ne može lako popraviti.
  • Grijanje/električna energija/voda ne rade ispravno.

U takvim slučajevima, stanar ima pravo na raskid ugovora o najmu u skladu s Flatio Općim uvjetima i odredbama.  

Da biste mogli tražiti Garanciju useljenja, morate obavijestiti Flatio putem [email protected] o raskidu i dostaviti podržavajuće dokaze. Ako želite koristiti 24/7 online hitnu liniju umjesto toga, možete te informacije dostaviti AXA Assistance (njihov broj bit će vam poslan putem SMS-a na dan useljenja).

Raskid je moguć do 20:00 sati na dan nakon datuma početka navedenog u ugovoru o najmu. Dakle, na primjer, ako vaš ugovor o najmu započne u ponedjeljak, imate do 20:00 sati sljedećeg dana (utorak) da iskoristite uslugu Garancije useljenja.

Ako najmodavac neće biti u mogućnosti popraviti problem unutar 48 sati i Flatio odobri zahtjev za Garanciju useljenja, u potpunosti ćemo vam vratiti cijeli prvi najam i naknadu za uslugu. Osim toga, također ćemo vas nadoknaditi za do 7 dana alternativnog smještaja u iznosu od najviše 125% originalne cijene po danu.

Je li ovaj članak bio koristan?