Naša posebna Garancija useljenja je vaša sigurnosna mreža za probleme tijekom useljenja. U ovom članku možete detaljno saznati kako funkcionira!
Što je Flatio Garancija useljenja i kako je mogu iskoristiti?
Garancija useljenja je usluga pomoći koju nudi, upravlja i isključivo financira Flatio kako bi pomogao u situacijama kada:
- smještaj ne odgovara opisu oglasa navedenom u vrijeme zahtjeva za rezervaciju; ili
- boravak u originalnom smještaju nije moguć iz drugih razloga i stanje se ne može odmah popraviti.
Primjeri slučajeva:
- Najmodavac vas smjesti u drugu nekretninu od one koju ste rezervirali i nije u stanju ispraviti grešku.
- Nema madraca (ili druge važnije opreme), iako je navedeno u opisu oglasa u vrijeme rezervacije, zbog čega nije moguće boraviti u smještaju.
- Smještaj je poplavljen zbog curenja iz perilice rublja.
- Postoji veliki higijenski problem, poput opsežne plijesni, koji se ne može lako popraviti.
- Grijanje/električna energija/voda ne rade ispravno.
U takvim slučajevima, stanar ima pravo na raskid ugovora o najmu u skladu s Flatio Općim uvjetima i odredbama.
Da biste mogli tražiti Garanciju useljenja, morate obavijestiti Flatio putem [email protected] o raskidu i dostaviti podržavajuće dokaze. Ako želite koristiti 24/7 online hitnu liniju umjesto toga, možete te informacije dostaviti AXA Assistance (njihov broj bit će vam poslan putem SMS-a na dan useljenja).
Raskid je moguć do 20:00 sati na dan nakon datuma početka navedenog u ugovoru o najmu. Dakle, na primjer, ako vaš ugovor o najmu započne u ponedjeljak, imate do 20:00 sati sljedećeg dana (utorak) da iskoristite uslugu Garancije useljenja.
Ako najmodavac neće biti u mogućnosti popraviti problem unutar 48 sati i Flatio odobri zahtjev za Garanciju useljenja, u potpunosti ćemo vam vratiti cijeli prvi najam i naknadu za uslugu. Osim toga, također ćemo vas nadoknaditi za do 7 dana alternativnog smještaja u iznosu od najviše 125% originalne cijene po danu.