Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Kako postaviti cijene Stanar nije platio povratni depozit koji sam postavio u Mojim Najmovima. Što da radim?
Kategorije

Stanar nije platio povratni depozit koji sam postavio u Mojim Najmovima. Što da radim?

Članak je ažuriran 29. 9. 2024.

U ovom članku možete saznati svoja prava u slučaju da vaš stanar ne plati povratni depozit, pod uvjetom da je ispravno postavljen u vašem profilu.

Ako klasični (povratni) depozit nije plaćen na dan kada najam započinje prema potpisanom ugovoru (obično isti dan kao useljenje), preporučujemo da ne smjestite stanara i jednostrano raskinete najam odmah od datuma početka.

Imate pravo jednostrano raskinuti ugovor iz ovog razloga bez ikakvih kazni i možete to učiniti pisanjem nama na [email protected] i zatražiti od nas da registriramo raskid u našem sustavu izradom dokumenta o raskidu.

Međutim, ako odlučite smjestiti stanara unatoč neplaćanju depozita i unatoč našoj preporuci, imate pravo raskinuti ugovor o najmu u bilo kojem trenutku zbog grubog kršenja ugovornih obaveza.

Je li ovaj članak bio koristan?