Zanima vas politika depozita na Flatio? Upotrijebite ovaj članak da biste razumjeli kako se može postaviti depozit i koja ograničenja vrijede.
Mogu li tražiti povratni depozit od stanara?
Boravci kraći od 180 dana
Flatio najmodavci ne mogu zahtijevati sigurnosni depozit za boravke kraće od 180 dana (6 mjeseci). (Napomena: iznimke se rade u određenim regijama nekih zemalja, primjerice u Španjolskoj, gdje lokalni zakoni zahtijevaju od najmodavca prikupljanje sigurnosnog depozita, bez obzira na duljinu boravka. U takvim slučajevima može se naplatiti depozit čak i za kratkoročne boravke.)
Međutim, da biste imali mir i osigurali moguću financijsku naknadu u slučaju štete na vašoj nekretnini, nudimo besplatnu Rental Insurance - Powered by AXA pokriće za sve rezervacije koje ne zahtijevaju depozit. Ovo pokriće nadilazi standardno pokriće jer također uključuje usluge asistencije i pravnu zaštitu, zajedno s 24/7 online podrškom AXA Assistance.
Boravci duži od 180 dana
Za boravke dulje od 180 dana, najmodavac odlučuje hoće li zahtijevati klasični povratni depozit (osim ako to nije zahtjevno po zakonu) ili će biti pokriven našim Rental Insurance - Powered by AXA.
NAPOMENA: Rezervacije koje zahtijevaju plaćanje depozita ne mogu biti pokrivene Rental Insurance i depozit će poslužiti kao jedino pokriće u slučaju problema.
Važne informacije
Ako zahtijevate depozit, morate postaviti depozit u web aplikaciji Moji Najmovi. (Proces je objašnjen detaljnije kasnije u ovom članku.)
Ako ne postavite depozit i još uvijek zahtijevate klasični depozit od stanara, stanar nije dužan platiti zahtijevani depozit i ne možete odbiti predati smještaj bez kazne. (Flatio može izreći kaznu do jednog mjeseca najamnine u skladu s Općim uvjetima.)
To je zato što je ugovor o najmu sklopljen uz navođenje nulte depozita i stanar ima pravo useliti se prema ugovoru.
Ako i dalje inzistirate na depozitu, stanar može koristiti svoja prava prema ugovoru o najmu i odbiti preuzeti smještaj pod uvjetima koje ste postavili. Ako stanar pristane platiti zahtijevani depozit vama, preporučujemo da te informacije uključite u aneks ugovora o najmu koji morate stvoriti kao najmodavac.
Više o procesa plaćanja i namirenja depozita možete pročitati u ovom članku.
Kako postaviti depozit u Mojim Najmovima?
- U odjeljku Nekretnine kliknite na oglas za koji želite postaviti depozit.
- Odaberite “Povratni depozit”.
- Označite okvir "Zahtijevam povratni depozit (za boravke od 180 dana ili više)", nakon čega će se pojaviti polje za unos vrijednosti depozita kao postotak. Maksimalni dopušteni iznos polja je 100(%).
(Napomena: postavke su različite za najmodavce u određenim zemljama, kao što je Španjolska, gdje lokalni zakoni zahtijevaju prikupljanje sigurnosnog depozita, bez obzira na duljinu boravka.) - Spremite promjene klikom na "Spremi".
VAŽNA NAPOMENA: Depozit za srednjoročne i dugoročne rezervacije (boravke od 30+ dana) uvijek se računa na temelju zadane osnovne cijene koju ste postavili, što znači da napredne postavke cijena nisu uzete u obzir za izračun depozita. Ako prikupljate depozit za kratkoročne rezervacije (boravci do 29 dana), što trenutno dopuštamo samo za Španjolsku, depozit je uvijek jednak cijeni najma po boravku. Primjeri:
|