Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Plaćanje Dodao sam svoj bankovni račun, ali ne dobivam nikakve najmove s najamnina. Što trebam učiniti?
Kategorije

Dodao sam svoj bankovni račun, ali ne dobivam nikakve najmove s najamnina. Što trebam učiniti?

Članak je ažuriran 29. 9. 2024.

Riječ je o postavkama vašeg profila! Saznajte kako riješiti ovaj problem i čim se to riješi, plaćanje će tako konačno proći.

To se može dogoditi. Obično u situaciji kada nemate postavljen zadani račun (bankovni račun za primanje najamnina sa svih vaših nekretnina). Ako postavite usmjeravanje najma samo prema odabranim ponudama, ali nemate definiran zadani račun, novo dodane ponude ili one koje nisu bile odabrane prilikom postavljanja usmjeravanja najma neće biti povezane s nijednim bankovnim računom i najamnina s tih ponuda neće biti poslana. U takvom slučaju, međutim, obavijestit ćemo vas putem e-mail/SMS obavijesti koje će vas informirati o nedostatku bankovnog računa i zamoliti vas da ga dodate - stoga preporučujemo da ne zanemarujete ove obavijesti, već slijedite upute.

Ako se dogodila gore opisana situacija, možete:

  • dodati novi bankovni račun, koji ćete postaviti kao zadani (u prvom koraku čarobnjaka za Dodavanje bankovnog računa, odaberite usmjeravanje "Sa svih mojih nekretnina"),
  • dodati novi bankovni račun, koju ćete povezati s odgovarajućom(im) ponudom(ama) (u prvom koraku čarobnjaka za Dodavanje bankovnog računa, odaberite usmjeravanje "Samo iz odabranih nekretnina"), 
  • urediti postojeće bankovne račune kako bi osigurali da se najamnine iz odgovarajuće(ih) ponude(a) prosljeđuju jednom od njih (u detaljima bankovnog računa, u odjeljku Postavke ponude, odaberite usmjeravanje prema vašim potrebama).

U svakom slučaju, preporučujemo da jedan od vaših bankovnih računa postavite kao zadani kako biste osigurali da se vaše najamnine preusmjeravaju ako nemate ponudu povezanu s određenim bankovnim računom.

Je li ovaj članak bio koristan?