Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Koronavirus vs. Flatio Politika otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja
Kategorije

Politika otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

U ovom članku možete saznati sve o posebnoj politici otkazivanja Flatio u najkritičnijim razdobljima pandemije COVID-19.

NAPOMENA: Ova politika bila je primjenjiva od ožujka 2020. do ožujka 2022. S obzirom da trenutna situacija više ne zahtijeva posebne uvjete, može se primijeniti samo standardna politika otkazivanja kod otkazivanja važećeg ugovora o najmu.


Zbog nesigurnosti vezane uz COVID-19 ograničenja, koja variraju diljem svijeta i vrlo se često mijenjaju, odlučili smo pojasniti politiku otkazivanja u slučaju COVID-19 ograničenja, poznatu kao "COVID politika otkazivanja".

Flatio standardna politika otkazivanja ostaje na snazi, a na vama je da odlučite koju proceduru (standardnu ili COVID) želite odabrati ovisno o vašoj situaciji.

Imate pravo koristiti COVID politiku otkazivanja samo ako

  • Područje (gdje se nalazi nekretnina koju ste iznajmili) je u karanteni i nije vam dopušteno ući u to područje.
  • Država (u koju planirate putovati je u karanteni i nije vam dopušteno prijeći granicu (ne možete ući u državu).
  • U karanteni (kojeg je naredilo državno tijelo).
  • Država (u kojoj se trenutno nalazite je u karanteni i nije vam dopušteno prijeći granicu (ne možete napustiti državu).

Politika otkazivanja može se koristiti samo ako je ugovor o najmu potpisan i prva najamnina (uključujući naknadu za uslugu) plaćena.

Ako ste u procesu potpisivanja i jedna od gore opisanih situacija već se dogodila, nemate pravo koristiti COVID politiku otkazivanja.

Zahtjev za korištenje COVID politike otkazivanja mora biti podržan izjavom (preuzeti ovdje). Izjavu morate poslati najmodavcu putem Flatio sustava poruka.

U svim drugim slučajevima, može se koristiti samo standardna politika otkazivanja.

Naknada za uslugu

Naknada za uslugu naknada za uslugu u slučaju COVID uvjeta otkazivanja bit će u potpunosti vraćena u obliku bona za Flatio usluge u sljedećih 5 radnih dana nakon otkazivanja. Bon možete iskoristiti vi ili druga osoba iz vašeg kruga rodbine i prijatelja u sljedeće 2 godine.

Prva najamnina

Tehnički, ugovor o najmu s najmodavcem i dalje vrijedi za vrijeme COVID ograničenja, ali vi (zbog više sile) ne možete se useliti na dogovoreni datum. Dakle, prva najamnina se čuva na posebnom bankovnom računu Flatio dok:

  • Okolnosti se promijene i vi se možete useliti. Neće vam se naplatiti nikakva najamnina za vrijeme koje niste mogli koristiti nekretninu, a kalendar plaćanja će biti ažuriran na temelju novog datuma useljenja. Dan iseljenja ostaje nepromijenjen dok se drugačije ne dogovorite s najmodavcem.
    • Prva najamnina se šalje najmodavcu nakon što ste se zapravo uselili.
  • Ugovor o najmu istječe dok okolnosti i dalje postoje (tj. ne možete se useliti zbog više sile).
    • Prva najamnina bit će u potpunosti vraćena na vaš bankovni račun u sljedećih 30 radnih dana nakon završetka ugovora o najmu.
  • Vi i najmodavac odlučite raskinuti ugovor o najmu prema uvjetima o kojima ste se oboje dogovorili (sporazumni raskid ugovora o najmu).
    • Prva najamnina bit će podijeljena između vas i najmodavca, prema zajedničkoj odluci koju donesete u roku od 45 radnih dana nakon raskida ugovora. Zapamtite da još uvijek možete otkazati ugovor o najmu koristeći standardnu politiku otkazivanja.
Je li ovaj članak bio koristan?