Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Tijekom boravka Što ako se dogodi nepredviđena situacija?
Kategorije

Što ako se dogodi nepredviđena situacija?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Pitate se koga trebate kontaktirati u slučaju da tijekom boravka naiđete na neke probleme? Pogledajte naše smjernice za ove rijetke situacije u nastavku.

Premda pretpostavljamo da tijekom vašeg boravka nećete naići na neobične situacije, želimo osigurati da ste zaštićeni i da možete useliti s povjerenjem. 

Budući da je ugovor o najmu sklopljen izravno između vas i najmodavca, poželjno je da im objasnite sve zahtjeve ili probleme koji se mogu pojaviti. Bilo da je riječ o pokvarenoj ploči za kuhanje, neispravnoj perilici rublja, začepljenom odvodu ili mogućnosti ranijeg iseljenja ili produljenja ugovora o najmu. Najmodavac je nadležna osoba za rješavanje svih problema što je prije moguće i na vaše potpuno zadovoljstvo.

Ako vaša rezervacija uključuje Stay Benefits i bavite se osiguranim problemom (npr. kućanski aparat ne radi ispravno), možete se obratiti AXA Assistance izravno. Kontakt informacije za njihovu 24/7 podršku možete naći u sekciji "Kontakt" na vašem profilu.

Naravno, možete se obratiti i Flatio-ovom Tim za brigu o kupcima s vašim brigama ili problemima, ali cijeli proces rješavanja problema je odgođen jer se rješava preko posrednika, a ne izravno s najmodavcem ili AXA Assistance, kako bi bilo poželjno.

Međutim, postoje neke situacije kada je najbolje kontaktirati naš tim za podršku. To su uglavnom trenuci kada najmodavac krši neke uvjete i odredbe ugovora o najmu ili dođete u spor. Ne samo vi, već i najmodavac ima neke obveze prema ugovoru o najmu, i ako ih ne ispuni, svakako trebate ostvariti svoja prava i mi smo tu da vam u tome pomognemo.

Je li ovaj članak bio koristan?