Pitate se koga trebate kontaktirati u slučaju da tijekom boravka naiđete na neke probleme? Pogledajte naše smjernice za ove rijetke situacije u nastavku.
Što ako se dogodi nepredviđena situacija?
Premda pretpostavljamo da tijekom vašeg boravka nećete naići na neobične situacije, želimo osigurati da ste zaštićeni i da možete useliti s povjerenjem.
Budući da je ugovor o najmu sklopljen izravno između vas i najmodavca, poželjno je da im objasnite sve zahtjeve ili probleme koji se mogu pojaviti. Bilo da je riječ o pokvarenoj ploči za kuhanje, neispravnoj perilici rublja, začepljenom odvodu ili mogućnosti ranijeg iseljenja ili produljenja ugovora o najmu. Najmodavac je nadležna osoba za rješavanje svih problema što je prije moguće i na vaše potpuno zadovoljstvo.
Ako vaša rezervacija uključuje Stay Benefits i bavite se osiguranim problemom (npr. kućanski aparat ne radi ispravno), možete se obratiti AXA Assistance izravno. Kontakt informacije za njihovu 24/7 podršku možete naći u sekciji "Kontakt" na vašem profilu.
Naravno, možete se obratiti i Flatio-ovom Tim za brigu o kupcima s vašim brigama ili problemima, ali cijeli proces rješavanja problema je odgođen jer se rješava preko posrednika, a ne izravno s najmodavcem ili AXA Assistance, kako bi bilo poželjno.
Međutim, postoje neke situacije kada je najbolje kontaktirati naš tim za podršku. To su uglavnom trenuci kada najmodavac krši neke uvjete i odredbe ugovora o najmu ili dođete u spor. Ne samo vi, već i najmodavac ima neke obveze prema ugovoru o najmu, i ako ih ne ispuni, svakako trebate ostvariti svoja prava i mi smo tu da vam u tome pomognemo.