Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Useljenje i iseljenje Kako funkcionira proces iseljenja?
Kategorije

Kako funkcionira proces iseljenja?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Niste sigurni kako vratiti nekretninu vašem najmodavcu? Pogledajte ovaj članak za detaljne informacije o procesu iseljenja!

Prije iseljenja

Kako se vaš dan iseljenja približava, cijeli smještaj mora biti vraćen u stanje u kojem ste ga preuzeli od najmodavca - u većini slučajeva to znači opće čišćenje i pakiranje svih vaših stvari.

Molimo zapamtite:

  • Preporučujemo da se posebno potrudite prilikom čišćenja smještaja, kako biste ga vratili u stanju u kojem ste ga preuzeli ili boljem.
  • Također biste trebali provjeriti radi li sve ispravno (npr. žarulje i elektronički uređaji). Ako nešto ne radi kako bi trebalo i ne možete to sami popraviti, obavijestite vašeg najmodavca tijekom preuzimanja nekretnine.

SAVJET: Ako tijekom boravka imate preostalu trajnu hranu (na primjer, brašno, tjesteninu, sol itd.), na vama je hoćete li ih ostaviti u kuhinji za sljedeće stanare ili ih baciti. Međutim, preporučujemo da ostavite samo pune ili većinom pune pakete i bacite tekućine.


Tijekom iseljenja

Vrijeme iseljenja varira jer ovisi o postavkama svakog najmodavca, ali je uvijek naveden u potpisanom ugovoru o najmu kao i u detaljima rezervacije koje možete pronaći u svom profilu. Ako trebate dogovoriti raniji ili kasniji odlazak, molimo kontaktirajte vašeg najmodavca unaprijed kako biste ispregovarali individualni dogovor.

Važno je napomenuti:

  • Za primopredaju nekretnine, najmodavac bi trebao donijeti protokol preuzimanja koji trebate potpisati oboje. Ako najmodavac previdi ovaj korak, podsjetite ih i inzistirajte na potpisivanju kako bi se spriječile nesporazumi.
  • Uvijek biste trebali zabilježiti stanje nekretnine fotografijama ili videozapisima koji će potvrditi stanje nekretnine navedeno u protokolu preuzimanja.
  • Molimo vas pošteno obavijestiti vašeg najmodavca o bilo kakvim problemima koji su se mogli dogoditi u nekretnini tijekom vašeg boravka. Ako najmodavac pronađe bilo kakvu štetu ili druge probleme nakon vašeg iseljenja, mogli bi zahtijevati naknadu od vas.
BILJEŠKA: Molimo zapamtite da ako se pojave bilo kakvi problemi tijekom iseljenja, uvijek se možete obratiti na primljeni email koji šaljemo svim stanarima prije njihovog datuma iseljenja, a koji sadrži korisne informacije o tome kako postupiti u raznim situacijama.
Je li ovaj članak bio koristan?