Ova značka se dodjeljuje oglasima gdje je prethodni stanar(i) iskusio besprijekorno useljenje i iseljenje, što se dokazuje ili pozitivnim pregledom ili nepostojanjem loše recenzije od njih, što indicira besprijekornu primopredaju nekretnine najmodavcu.
Flatio-provjereno
Značka se dodjeljuje oglasima u kojima je član Flatio tima bio fizički prisutan, bilo da se radi o snimanju fotografija, izradi virtualne ture ili boravku u unajmljenoj jedinici iz raznih razloga – bilo samostalno ili s prijateljima i obitelji.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
StayProtection za stanare je Flatio pokriće koje vam je uvijek dostupno. Dizajnirano je kako bi zaštitilo vas, vaš novac i vaš mir. StayProtection također uključuje ekskluzivnu Garanciju useljenja, osiguravajući da ćete imati mjesto za boravak čak i ako stvari ne idu po planu.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
Stay Benefits je poseban dio pokrića StayProtection koje nije dostupno kod svih Flatio nekretnina. Sadrži osiguranje od odgovornosti, usluge asistencije i 24/7 online podršku za sve situacije koje pokriva ovaj paket.
Više o paketima StayProtection i Stay Benefits te kada su primjenjivi možete pročitati na ovoj stranici.
provjereno od strane Nomadskog Inspektora
Ova značka se dodjeljuje nekretninama koje je pregledao Nomadski Inspektor i potvrdio da su prikladne za rad na daljinu u smislu brzine Wi-Fi-ja, radnog prostora, lokacije itd. Nomadski Inspektor je digitalni nomad influencer koji je član Flatiovog Kluba Nomadskih Inspektora.
Savršeno za profesionalce
Osobno odabran stan koji zadovoljava zahtjeve poslovnih klijenata
Vodeće konkurentske platforme
U našoj usporedbi, uglavnom smo razmatrali platforme koje imaju sličan fokus kao Flatio i također su prikladne za srednjoročne ili dugoročne boravke. Posebno smo analizirali podatke s Booking.com, Spotahome, Homelike i Uniplaces.
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
Prikaži više
25.03.2024•Prag
Stephanie S.
Stanar
many of the listings hosts do not respond to request, you would remove inactive hosts
Prikaži više
01.03.2024•Porto
Lily S.
Stanar
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed.
There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot.
There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
Prikaži više
27.02.2024•Prag
Brian T.
Stanar
Communication was prompt and horrible
Prikaži više
27.02.2024•Funchal
Martin S.
Stanar
I would like to close a task once I do it and not getting an immediate confirmation unfortunately means I have to come back to this. Airbnb offers direct bookings, this should be shown in the overview of results...
Prikaži više
14.01.2024•Las Palmas de Gran Canaria
Timothy H.
Stanar
You should be ashamed.
Prikaži više
08.02.2024•São Roque do Pico
Jon S.
Stanar
Background check of landlords,
check for legality of the apartment prior to renting to paying customers.
Live up to some level of professional accountability when your paying customers have a bad and illegal experience with a landlord.
Hire an attorney in the countries you do business in, to ensure a proper (and legal) lease agreement.
Prikaži više
06.02.2024•Lisabon
Mihalyne L.
Najmodavac
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
Prikaži više
03.02.2024•Budimpešta
Julie S.
Stanar
I don't know anyone traveling.
Prikaži više
30.01.2024•Calheta de Nesquim
Siret T.
Stanar
problems with google login, problems with chrome on mac.
solution was make account with password
and use firefox on windows
Prikaži više
10.01.2024•Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A.
Stanar
WORST SERVICE EVER!
Prikaži više
03.01.2024•Lisabon
Luis F.
Najmodavac
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
Prikaži više
12.01.2024•Lisabon
María L.
Najmodavac
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
Prikaži više
08.01.2024•Tafira Alta
Kevin S.
Stanar
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
Prikaži više
14.11.2023•Lisabon
David R.
Najmodavac
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs
Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
Prikaži više
10.11.2023•Budimpešta
Bruno B.
Najmodavac
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
Prikaži više
05.11.2023•Split
Vikrant H.
Stanar
VERY HIGH SERVICE FEE
Prikaži više
15.10.2023•Lisabon
Андрей М.
Stanar
Не брать комиссию
Prikaži više
10.10.2023•Varšava
Éva F.
Stanar
Too complicated, should be more simple.
Prikaži više
01.10.2023•Budimpešta
Christopher L.
Stanar
Let me contact the host directly before asking to book.
Prikaži više
11.09.2023•Prag
Mischa P.
Stanar
Hovni
Prikaži više
04.09.2023•Prag
Jan M.
Najmodavac
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
Prikaži više
29.08.2023•Prag
Alejandro G.
Stanar
no quiero hacer encuestas.
Prikaži više
08.05.2023•Lisabon
Renáta D.
Najmodavac
There should be a policy that allows landlords to get rid of horrible tenants. I was forced to have my first tenant even after a huge dispute that she caused to get some money back, and she did not want to leave even after I offered mutual termination of the contract. She caused me a lot of problems throughout her stay, and I just had to accept it. She left my flat dirty and damaged, and now Flatio does not pay for the cleaning. Problematic process, a nightmare for landlords.
Why is the landlord expected to pay for 25% of the damage? This does not make any sense.
Prikaži više
18.08.2023•Budimpešta
Pridružite se Flatiu i uživajte u svojim putovanjima do maksimuma!
Što ćete dobiti?
Savjeti za putovanje kao digitalni nomad
Sve pogodnosti Flatio besplatno
Posebne ponude po posebnim cijenama - samo za registrirane osobe!
Koristimo kolačiće, uključujući kolačiće trećih strana, za upravljanje ovim tržištem s mjesečnim boravcima. Osim operativnih kolačića potrebnih za stvarno funkcioniranje Flatio-a, koristimo i preferencijalne, analitičke i marketinške kolačiće. Klikom na Prilagodite kolačiće, možete odlučiti o svakoj kategoriji ili odbiti sve kolačiće osim osnovnih. Osim toga, možete pročitati detaljne informacije na određenoj stranici posvećenoj privatnosti naših posjetitelja i klijenata.
Dobrodošli na naš popis odredišta gdje imamo nevjerojatan smještaj spreman za vas.
Pažnja najmodavci: Imate priliku iznajmiti bilo gdje u svijetu, bez obzira na zemlju! Ne brinite ako vaš grad nije prikazan ovdje - samo oglasite svoju nekretninu i dodat ćemo vašu destinaciju na naš popis. Budite prvi koji će ponuditi toplo i ugodno mjesto za boravak u vašem gradu!