Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Zahtjev za rezervaciju Kako mogu rezervirati odabrani smještaj?
Kategorije

Kako mogu rezervirati odabrani smještaj?

Članak je ažuriran 20. 9. 2024.

Kako izgleda Flatio proces rezervacije i kako se može izvršiti? Pogledajte naše upute u ovom objašnjavajućem članku!

Da biste iznajmili smještaj putem Flatio-a, potrebno je napraviti zahtjev za rezervaciju. Nakon što to učinite, najmodavac će imati 24 sata da prihvati ili odbije vaš zahtjev. Odluka uglavnom ovisi o tome koliko informacija podijelite o sebi u svom profilu, koji možete dovršiti prije ili čak nakon što podnesete zahtjev za rezervaciju. Što više informacija podijelite, veće su šanse da će vaša rezervacija biti prihvaćena.

Zahtjev za rezervaciju

Kreiranje zahtjeva za rezervaciju je jednostavno! Nakon što odaberete smještaj koji želite rezervirati, idite na rezervacijski okvir prikazan na desnoj strani dodatnih informacija. Trebat ćete unijeti datume vašeg boravka i zatim ćete moći nastaviti s gumbom "Nastavi".

Na novoj stranici vidjet ćete sažetak rezervacije i bit ćete zatraženi da ispunite dodatne informacije koje su potrebne za podnošenje zahtjeva za rezervaciju. U ovom koraku možete također unijeti promotivni kod za naknadu za uslugu ako ste ga dobili.

1. Kontakt informacije

Ako još uvijek niste kreirali profil na Flatio-u, ovdje možete odabrati želite li imati redovni ili poslovni profil.

Zatim ćete trebati unijeti osnovne informacije o sebi (ili vašoj tvrtki), uključujući vaše kontakt podatke. Ne brinite, nećemo dijeliti vaš broj telefona ili email adresu s najmodavcem dok ne potpišete ugovor o najmu! Međutim, koristit ćemo ih za komunikaciju s vama i održavanje informacija o zahtjevu za rezervaciju, a također će služiti kao vaši login podaci za Moj Boravak web aplikaciju. Zato je važno da unesete točne informacije.

2. O vama

Ovaj dio je ključan za najmodavce. Podijelite što više informacija možete, i ne zaboravite spomenuti sve osobe koje će boraviti u nekretnini. Kratki uvodi mogu dovesti do odbijanja zahtjeva jer najmodavac može tražiti više informacija za pozitivan ishod.

3. Potvrda rezervacije

Prije podnošenja vaše rezervacije, trebate pristati na naše Uvjete i odredbe i obradu osobnih podataka. Također možete odabrati da se prijavite na naš posebni bilten koji sadrži čak i posebne promo popuste.

Zatim ćete moći kliknuti na gumb "Pošalji zahtjev za rezervaciju", nakon čega će najmodavac biti obaviješten o vašoj rezervaciji i pregledat će je. U međuvremenu, preporučujemo da dovršite svoj profil, kako bi najmodavac imao sve važne informacije i mogao brzo odobriti vaš zahtjev.

Je li ovaj članak bio koristan?