Ovaj članak će vam reći o osnovnim načinima kako kontaktirati Flatio tim za brigu o kupcima, i izravno vas voditi o mogućim opcijama.
Kako mogu kontaktirati Flatio?
Flatio tim za brigu o kupcima vam može pomoći s različitim situacijama i tu su za vas 7 dana u tjednu, osiguravajući odgovor unutar maksimalno 24 sata u svakom trenutku.
Postoji više načina na koje nas možete kontaktirati:
- Web widget (pronađite ga u svom profilu Moji Najmovi)
- Email ([email protected])
- WhatsApp chat (+44 7723 495945)
- Telefonski poziv (više telefonskih brojeva je online od 9:00-12:00 CET od ponedjeljka do petka)
Napominjemo da ako ne prikupljate povratni depozit i pokriveni ste našim Rental Insurance, imate mogućnost zatražiti osiguranje i kontaktirati AXA Assistance na njihovoj 24/7 hitnoj telefonskoj liniji u slučaju da imate problema tijekom boravka stanara ili nakon njihovog iseljenja.
Bilo koji drugi upiti riješava naš Tim za brigu o kupcima i možete odlučiti koji je najbolji način da nas kontaktirate.
Zapamtite da je, bez obzira na opciju kontakta koju odaberete, uvijek korisno pružiti što više informacija moguće. To eliminira potrebu da od vas tražimo dodatne informacije (npr. broj ugovora) što uzrokuje nepotrebno kašnjenje u rješavanju vašeg upita.
1. Kontaktirajte nas putem našeg web widgeta
Ovo je opcija koju naši korisnici najviše koriste jer je to najbrži i najlakši način za vas.
Kako to funkcionira?
- Prijavite se u svoj profil Moji Najmovi i otvorite web widget klikom na gumb “Zatraži podršku” u donjem desnom kutu.
- Provjerite unaprijed popunjene osnovne informacije o vama (ime, email adresa, telefonski broj). Imate opciju promijeniti ih ako je potrebno.
- Uvijek preporučamo da popunite i neobavezne informacije:
- Kako bismo trebali kontaktirati vas - možete izabrati preferirani način odgovora, tj. ili putem telefona ili putem emaila.
- Na kojem jeziku preferirate komunicirati - slobodno izaberite iz ponuđenih opcija. Napominjemo da je agent koji govori engleski uvijek dostupan, dok odabir drugog ponuđenog jezika može dovesti do kašnjenja u odgovoru.
- Popunite opis. Molimo vas da budete što precizniji u postavljanju pitanja ili zahtjeva. Što više informacija date, to će brži i točniji odgovor biti. Također možete priložiti bilo koje datoteke ako je potrebno.
- Kliknite na gumb “Pošalji”.
Transkript vašeg zahtjeva će tada biti odmah proslijeđen našem timu i jedan od naših agenata će vam se obratiti na preferirani način i na preferiranom jeziku što je prije moguće.
2. Pošaljite nam email
Također možete koristiti standardni način i jednostavno nas kontaktirati putem emaila. Naša opća email adresa je [email protected], koju uvijek možete pronaći u “Kontakt” odjeljku vašeg profila.
3. Pošaljite nam poruku putem WhatsAppa
Ako preferirate korištenje WhatsAppa, ne oklijevajte poslati nam poruku na naš WhatsApp broj +44 7723 495945. Napominjemo da služi samo za potrebe chata jer ne možemo primati ili uputiti pozive putem ovog broja. Više o WhatsApp razgovorima možete pročitati ovdje.
4. Nazovite nas tijekom našeg online telefonskog vremena
Od 9:00 do 12:00 CET, od ponedjeljka do petka, također je moguće kontaktirati nas na ove telefonske brojeve:
- Češka Republika: +420 228 886 511
- Portugal: +351 300 600 156
- Slovačka: +421 233 057 031
- Ujedinjeno Kraljevstvo: +44 7723 495945
- Sjedinjene Američke Države: +1 (315) 284-6083
Molimo zapamtite da se podrška na ovim telefonskim brojevima pruža uglavnom na engleskom jeziku i drugi jezici možda neće biti dostupni svaki dan.