Želite kontaktirati AXA ili ispuniti online obrazac za zahtjeve? Saznajte sve opcije za podnošenje zahtjeva za Rental Insurance!
Kako mogu zatražiti Rental Insurance?
Sva komunikacija u vezi zahtjeva za Rental Insurance odvija se izravno između vas i AXA. Njihova podrška je dostupna 24/7 kako bi osigurala da su svi vaši upiti brzo riješeni, a svaki slučaj riješen u maksimalnom roku od 30 dana. Nakon što vaš zahtjev bude odobren, naknada se uvijek obrađuje unutar 14 dana.
Možete kontaktirati AXA Assistance putem:
- ispunjavanjem online obrasca u aplikaciji Moji Najmovi koji se može pronaći u detaljima ugovora u odjeljku Stanari, ili
- kontaktiranjem AXA Assistance izravno telefonom ili e-mailom.
Ako je vaše Rental Insurance omogućeno, možete pronaći direktne kontakt informacije AXA u odjeljku "Kontakt" u Mojim Najmovima.
VAŽNE INFORMACIJE: U slučaju izdavanja računa za plaćene usluge, morate navesti točne podatke za naplatu koji se koriste u Flatio ugovoru o najmu potpisanom s vašim stanarom. Ako se podaci za naplatu na računu i ugovoru ne podudaraju, AXA neće moći nadoknaditi troškove za primljene usluge.
Vodič kroz online obrazac za podnošenje zahtjeva za Rental Insurance
Da biste pristupili online obrascu, prijavite se na svoj profil u web aplikaciji Moji Najmovi i:
- Idite na odjeljak "Stanari" (može se pronaći na gornjem izborniku)
- U ovom odjeljku pronađite odgovarajućeg stanara kojeg se tiče Rental Insurance i kliknite na njegovo ime kako biste vidjeli detalje
- Iz novog izbornika ispod imena stanara, odaberite "Ugovori"
- Kliknite na gumb "Detalji" pored odgovarajućeg ugovora o najmu
- S desne strane ekrana, kliknite na "Vidi više" i zatim odaberite opciju "Zatraži Rental Insurance"
Nakon toga ćete vidjeti jednostavan obrazac koji trebate ispuniti. Napominjemo da je broj ugovora unaprijed ispunjen i ne može se mijenjati.
Obvezna polja koja trebate ispuniti su:
- Telefonski broj
- Unesite svoj telefonski broj na kojem vas može kontaktirati AXA Assistance.
- E-mail adresa
- Unesite svoju e-mail adresu na kojoj vas može kontaktirati AXA Assistance.
- Vrsta zahtjeva - opcije su:
- Osiguranje od odgovornosti (tijekom boravka stanara)
- Ovu opciju treba koristiti za podnošenje zahtjeva za osiguranje od odgovornosti tijekom boravka stanara.
- Osiguranje od odgovornosti (nakon boravka stanara ili zahtjev za retroaktivno plaćanje)
- Ovu opciju treba koristiti za podnošenje zahtjeva za osiguranje od odgovornosti nakon što je stanar već napustio nekretninu, ili za zahtjev za retroaktivno plaćanje pokrića osiguranja od odgovornosti.
- Usluge asistencije (zahtjev za podršku)
- Ovu opciju treba koristiti za zahtjev za podršku pri rješavanju tehničkih problema u najmu, npr. problemi s internetskom vezom, kvar aparata itd.
- Usluge asistencije (zahtjev za retroaktivno plaćanje)
- Ovu opciju treba koristiti za zahtjev za retroaktivno plaćanje za usluge asistencije primljene u prošlosti.
- Pravna asistencija
- Ovu opciju treba koristiti za podnošenje zahtjeva za osiguranje pravne asistencije.
- Osiguranje od odgovornosti (tijekom boravka stanara)
- Opis
- Trebate opisati slučaj u predviđenom prostoru. Što više detalja navedete, to bolje.
U opcijskim poljima, možete odabrati:
- Odgovor putem
- U ovom polju možete odabrati želite li da vas se kontaktira telefonom ili e-poštom. Imajte na umu da ako vas AXA Assistance ne može kontaktirati preko preferiranog kanala, kontaktirat će vas putem drugih kanala koje niste naveli kao preferirane.
- Preferirani jezik odgovora
- Također možete odabrati na kojem jeziku želite komunicirati. Engleski i češki su uvijek dostupni. Ostali jezici možda neće biti dostupni ili će vrijeme odgovora biti duže ako su odabrani.
- Prilozi
- Možete uključiti prateće dokumente kao što su fotografije, videozapisi itd. Jako se preporučuje da priložite ove dokumente kako bi podržali svoj slučaj. U određenim situacijama potrebna je specifična dokumentacija, i što prije je dostavite, brže će vaš slučaj biti riješen.
Nakon što sve bude ispravno popunjeno, kliknite na gumb "Podnesi zahtjev" i ovaj obrazac će biti poslan AXA Assistance. Oni će vas tada kontaktirati s daljnjim koracima čim bude moguće.