Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce StayProtection za najmodavce Što pokriva Flatio Rental Insurance i što je isključeno?
Kategorije

Što pokriva Flatio Rental Insurance i što je isključeno?

Članak je ažuriran 10. 10. 2024.

Pročitajte ovaj članak za jasno razumijevanje što Rental Insurance pokriva, a što ne. Priloženi su i praktični primjeri!

Flatio Rental Insurance - Powered by AXA je dio našeg StayProtection za najmodavce plana koji predstavlja sveobuhvatan paket zaštite vas i vaše nekretnine. Dostupan je isključivo za Flatio najmodavce i potpuno je besplatan! Možete ga koristiti za sve svoje rezervacije koje ne zahtijevaju depozit (više o tome možete pročitati ovdje).

Što je pokriveno?

Naš Rental Insurance sastoji se od 3 različita paketa - osiguranje od odgovornosti, osiguranje usluga asistencije i pravno osiguranje - i stoga pokriva razne aspekte.

  • Oštećenje imovine
    • Pokrivamo svaku slučajnu i iznenadnu štetu prouzročenu od strane Flatio stanara unutar iznajmljene nekretnine, uključujući štete uzrokovane njihovim psima ili mačkama!
    • Imajte na umu da Rental Insurance nije zamjena za osiguranje kuće niti imovine - možete pročitati kako se međusobno nadopunjuju u ovom članku.
  • Šteta nanesena drugima
    • Zamislite da vaš stanar ostavi vodu da teče i to uzrokuje curenje stropa susjeda ispod! Budite uvjereni, čak i ti neočekivani troškovi mogu biti pokriveni osiguranjem.
  • Gubitak prihoda
    • Gubitak prihoda predstavlja situacije kada ne možete ugostiti stanara zbog značajnih šteta koje je prethodni stanar nanio nekretnini. Pokriće se proteže do ekvivalenta dvije mjesečne najamnine!
    • Imajte na umu da kako biste ostvarili ovaj benefit, prvi stanar, tj. onaj koji je nanio štetu i stoga uzrokovao situaciju gubitka prihoda, mora potpisati ugovor o najmu preko Flatio (ne preko druge platforme za najam).
  • Neispravnosti
    • Ako se pojavi neka vrsta neispravnosti, AXA Assistance udaljena je samo jedan poziv. Bilo da se vi ili vaš stanar suočavate s problemima s vodovodom, najezdom štetočina ili bilo kojim kvarom kućanskih uređaja, mi smo tu za vas.
    • VAŽNA NAPOMENA: Usluge asistencije koje se pružaju za kvar kućanskih aparata imaju određene uvjete da bi osiguranje vrijedilo. Prvo, uređaj mora biti star manje od 7 godina. Drugo, minimalna cijena uređaja u trenutku kupnje mora biti €100. Ova pravila vrijede za sve uređaje osim za klima uređaje.
  • IT pomoć
    • Imate pravo na 2x 60-minutne konzultacije s izuzetno iskusnom IT podrškom za rješavanje bilo kakvih mogućih problema s vašom internetskom vezom.
  • Pravna zaštita
    • U slučaju da imate bilo kakvih sporova sa svojim stanarom, pružit ćemo vam pravnu pomoć koja će štititi vaše interese.

Za sve ove situacije, AXA vam također pruža online podršku 24/7! Tako da možete biti sigurni da ćete dobiti pomoć kad god vam zatreba.

Između ostalog, jedna od velikih prednosti našeg Rental Insurance je što pokriva probleme s klima uređajima koji obično nisu pokriveni na sličnim platformama za najam.

U tablici ispod možete također pregledati kako se naše osiguranje općenito uspoređuje s planovima koje nude druge glavne platforme za najam stanova od ožujka 2023.

Flatio Konkurentno osiguranje***
Osiguranje od odgovornosti (20 000 EUR*)
Oštećenje imovine
Šteta uzrokovana psom/mačkom
Šteta uzrokovana drugoj osobi
Gubitak prihoda**
Osiguranje usluga asistencije (500 EUR*)
Neispravnost
Istrebljivanje, suzbijanje štetočina i dezinfekcija
Zaglavljivanje vrata i brave
Popravak kućanskih aparata
IT pomoć (2 x 60-minutne konzultacije)
Osiguranje pravne zaštite (1000 EUR*)
Rješenje slučaja unutar max. 30 dana
24/7 online podrška

* Navedeni iznos odnosi se na 1 ugovor o najmu.

** Ovo pokriće primjenjuje se samo kada najmodavac nije u mogućnosti smjestiti novog stanara zbog štete uzrokovane od strane prethodnog stanara i ne pokriva neplaćene najamnine. Gubitak prihoda ograničen je na ekvivalent od dva mjeseca najamnine.

*** Usporedba se temelji na podacima s vodećih konkurentskih platformi u ožujku 2023. Za dodatne informacije o specifičnim detaljima, ograničenjima i iznimkama pregledajte Opću politiku osiguranja.

 

Što nije pokriveno? 

Rental Insurance ne pokriva slučajeve u kojima je šteta predvidljiva ili poznata u trenutku sklapanja osiguranja i ne proteže se na štete nastale uslijed postupnih ili dugoročnih procesa

Također, ako je navedeno (npr. u policijskom ili liječničkom izvješću) da su postupci stanara izravno povezane sa zlouporabom supstanci ili kriminalnom aktivnosti od strane stanara, šteta također neće biti pokrivena osiguranjem jer je to jedna od iznimki. Međutim, ako stanar odbije platiti za štetu, imate pravo koristiti pravnu zaštitu koju pruža AXA.

Ne pokriva također određene druge slučajeve, uključujući (ali ne ograničavajući se na): 

  • Šteta na gotovini
  • Šteta na umjetninama i dragocjenostima
  • Gubitak prihoda koji nije uzrokovan vašom nesposobnošću da primite novog stanara zbog štete od prethodnog stanara (npr. neplaćene najamnine)
  • Habanje (šteta nastala normalnim korištenjem)
  • Prekomjerni troškovi komunalnih usluga
  • Čišćenje (Napomena: Čišćenje nije pokriveno od strane AXA ili Flatio, ali AXA Assistance može pružiti pravnu pomoć da vam stanar plati za čišćenje.)
  • Šteta nastala u zajedničkim područjima stambenih zgrada i nekretnina s više od jednog stana, npr. hodnicima, stubištima, zajedničkim tavanima i podrumima 
    • NAPOMENA: Imajte na umu da ako postoje oštećeni ili nestali predmeti u zajedničkim područjima zgrade kojima imaju pristup i drugi stanari (npr. ulazna vrata zgrade, stubište, vrt, itd.), ne može se zatražiti osiguranje. Međutim, u slučajevima gdje postoje zajedničke prostorije unutar samog iznajmljenog prostora (npr. ako iznajmljujete zasebnu sobu u stanu s zajedničkom kuhinjom), možete ipak tražiti osiguranje i vaš zahtjev će biti potpuno razmotren.

U svakom slučaju, mogu se primijeniti određeni uvjeti za pokriće osiguranja. Da biste saznali više o tome što pokriva i ne pokriva Rental Insurance - Powered by AXA, molimo da pogledate Opće uvjete osiguranja.
Također možete pregledati Dvoslojni dokument osiguranja koji sadrži brzi pregled, i Grupnu policu osiguranja (dostupno samo na češkom) koja predstavlja ugovor o suradnji između Flatio i AXA.

 

Vidite neke primjere slučajeva

#1: Stanar se iselio, a iza sebe ostavio nered i oštećen stol

Imamo dva problema koja treba riješiti ovdje - oštećeni stol i potrebu za čišćenjem.

Za oštećeni stol, postupak je prilično jednostavan. Ljubazno kontaktirajte AXA Assistance, pružajući im sve potrebne informacije i dokumentaciju (uključujući prije i poslije fotografije, račun stola, itd.). Nakon njihove procjene i naknadnog odobrenja, AXA će vam osigurati naknadu za oštećeni stol.

Pitanje čišćenja zahtijeva nešto drugačiji pristup jer to tradicionalno nije osigurana stavka. Međutim, možete zatražiti pravnu podršku koja je dio vašeg paketa Rental Insurance, omogućujući vam da potražujete od stanara odgovarajuću naknadu. S profesionalnim vodstvom AXA, možete sa sigurnošću raditi na rješenju.


#2 Pas stanara oštetio je pod i stanar je razbio umivaonik

Iako se još nismo susreli s takvim problemom, osigurali smo da je svaka stvar oštećena unutar vaše nekretnine pokrivena - čak i one štete koje uzrokuje pas ili mačka stanara. Stoga, ako otkrijete bilo kakav oštećeni uređaj u iznajmljenom prostoru nakon boravka vašeg stanara, kontaktirajte AXA Assistance i dostavite im svu potrebnu dokumentaciju.

Imate pravo na odštetu iz osiguranja od odgovornosti do 20 000 €, pod uvjetom da je sva potrebna dokumentacija dostavljena i šteta je izravno povezana s iznajmljenim prostorom.


#3 Nakon odlaska stanara otkrivena je plijesan

Plijesan je klasificirana kao oštećenje nastalo postupnim ili dugoročnim procesima, obično zbog stalnih problema s vlagom. Zbog toga problemi s plijesni ne spadaju u područje pokrića našeg Rental Insurance.


#4 Stanar je napustio nekretninu bez vraćanja ključeva

Ako se primopredaja nekretnine ne dogodi osobno, postoji mogućnost da ostanete bez ključeva. U takvom slučaju, uvijek preporučujemo promjenu bravica - a s Rental Insurance, troškovi su pokriveni.


#5 Stanar nije platio najamninu

Neplaćena najamnina nije pokrivena Rental Insurance, ali to je situacija koja se općenito može izbjeći slijedeći naše preporuke. Ako se nađete u ovoj situaciji, savjetujemo da odmah reagirate i raskinete ugovor zbog grubog kršenja ugovornih obaveza čim stanar kasni s plaćanjem 7 dana. Zahvaljujući našem sustavu plaćanja, na ovaj način ćete osigurati da se stanar iseli brzo i bez ikakvih troškova.


#6 Puknuće cijevi

Puknuće cijevi u zgradi gdje se nalazi iznajmljena nekretnina nije pokriveno Rental Insurance i trebalo bi biti pokriveno osiguranjem zgrade. Međutim, ako dođe do puknuća cijevi unutar iznajmljene nekretnine, naše Rental Insurance može pružiti pokriće.


#7 Perilica rublja se pokvarila tijekom boravka stanara

Ako vaš stanar otkrije da perilica rublja (ili bilo koji drugi uređaj) ne radi kako treba, ne brinite! I vi ili vaš stanar možete kontaktirati AXA Assistance za pomoć. U nekim zemljama (npr. Češka, Mađarska, Poljska i druge), AXA može čak poslati svog vlastitog servisera koji će brzo pristupiti rješavanju problema. Ako ova usluga trenutno nije dostupna u vašoj zemlji, možete jednostavno nazvati lokalnog servisera, a AXA će biti tu da pokrije troškove do 500 €.

Ljubazno, molimo vas da imate na umu da kako bi pokriće vrijedilo, uređaj mora biti star manje od 7 godina  i minimalna cijena uređaja u trenutku kupnje mora biti €100, osim ako imate problema s klima uređajem.


#8 Stanar je izgubio ključeve i ne može ući u nekretninu

Opet, AXA Assistance je tu za vas i vašeg stanara! Kontaktirajte ih čim prije moguće kako biste dobili bravara ili pokrili nužne troškove.


#9 Problemi s internetskom vezom

U slučaju da vaš stanar ima problema s internetskom vezom, bilo tko od vas može kontaktirati AXA Assistance i dobiti dvije 60-minutne sesije s IT stručnjacima, koji će učinkovito pomoći riješiti problem.


#10 Stanar je ukrao glačalo i odbija platiti troškove

Ako se nađete u sporu sa svojim stanarom, možete zatražiti pravnu pomoć za takve stvari. AXA pravni tim će vam pomoći ostvariti ciljeve na profesionalan način.

Je li ovaj članak bio koristan?