Stanar nije platio povratni depozit koji sam postavio u Mojim Najmovima. Što da radim? - Flatio
kao Stanar kao Najmodavac kao F4B
Centar za pomoć Pomoć za najmodavce Kako postaviti cijene Stanar nije platio povratni depozit koji sam postavio u Mojim Najmovima. Što da radim?
Kategorije

Stanar nije platio povratni depozit koji sam postavio u Mojim Najmovima. Što da radim?

Članak je ažuriran 29. 9. 2024.

U ovom članku možete saznati svoja prava u slučaju da vaš stanar ne plati povratni depozit, pod uvjetom da je ispravno postavljen u vašem profilu.

Ako klasični (povratni) depozit nije plaćen na dan kada najam započinje prema potpisanom ugovoru (obično isti dan kao useljenje), preporučujemo da ne smjestite stanara i jednostrano raskinete najam odmah od datuma početka.

Imate pravo jednostrano raskinuti ugovor iz ovog razloga bez ikakvih kazni i možete to učiniti pisanjem nama na [email protected] i zatražiti od nas da registriramo raskid u našem sustavu izradom dokumenta o raskidu.

Međutim, ako odlučite smjestiti stanara unatoč neplaćanju depozita i unatoč našoj preporuci, imate pravo raskinuti ugovor o najmu u bilo kojem trenutku zbog grubog kršenja ugovornih obaveza.

Je li ovaj članak bio koristan?
Postavke kolačića na Flatio

Koristimo kolačiće, uključujući kolačiće trećih strana, za upravljanje ovim tržištem s mjesečnim boravcima. Osim operativnih kolačića potrebnih za stvarno funkcioniranje Flatio, koristimo i preferencijalne, analitičke i marketinške kolačiće. Klikom na Prilagodite kolačiće, možete odlučiti o svakoj kategoriji ili odbiti sve kolačiće osim osnovnih. Osim toga, možete pročitati detaljne informacije na određenoj stranici posvećenoj privatnosti naših posjetitelja i klijenata.

Možete promijeniti postavke kolačića u bilo kojem trenutku i, naravno, također možete odbiti sve opcionalne kolačiće ako to želite.
Prilagodi kolačiće