Niste sigurni kako točno dodati novi bankovni račun na koji trebamo poslati najam ili kako se nositi s odbijenim računom? Ovdje objašnjavamo sve!
Kako mogu dodati novi bankovni račun i što trebam učiniti ako je odbijen?
Potrebno je da dodate podatke o svom bankovnom računu u web aplikaciju Moji Najmovi kako bismo vam mogli proslijediti novac od najma plaćen od strane vaših stanara. Na Flatiu možete dodati brojne bankovne račune i povezati svaki s različitim oglasom nekretnine.
Imajte na umu da, budući da moramo poštovati zakone protiv pranja novca putem više sile, uvijek moramo provjeriti vlasnika svakog umetnutog bankovnog računa. Proces dodavanja bankovnog računa stoga je osmišljen tako da imamo sve potrebne detalje.
Kako dodati bankovni račun?
Bankovni račun možete dodati sa svog profila u aplikaciji Moji Najmovi:
- Prijavite se u web aplikaciju Moji Najmovi i kliknite na svoje ime u gornjem desnom kutu.
- U novoprikazanom lijevom izborniku odaberite odjeljak Bankovni računi.
- Kliknite na gumb "Dodaj bankovni račun" da biste započeli proces.
Koje podatke trebate unijeti?
Za uspješno podnošenje detalja o bankovnom računu, trebate:
- Odabrati oglase s kojih najam treba biti poslan na taj račun:
- Opcija "sa svih mojih nekretnina" znači da će bankovni račun postati zadani za sve najamne uplate koje primate putem Flatio.
- Opcija "samo s odabranih nekretnina" znači da će bankovni račun primati samo najamne uplate iz oglasa koje ručno odaberete dolje. Svi ostali koji nisu povezani s određenim bankovnim računom bit će poslani na zadani bankovni račun (više o preusmjeravanju najma pročitajte ovdje).
- Unesite broj bankovnog računa
- Odaberite valutu u kojoj se račun vodi
- Popunite puno ime i adresu nositelja bankovnog računa
- Učitajte dokument za potvrdu nositelja bankovnog računa koji sadrži ime nositelja računa i broj bankovnog računa
- Između dokumenata koji se mogu prihvatiti spada, primjerice, kopija ugovora sklopljenog s bankom od trenutka stvaranja bankovnog računa ili nesuređeni snimak zaslona iz internetskog bankarstva.
- Učitajte kopiju osobne iskaznice nositelja bankovnog računa, tj. vašu osobnu iskaznicu/vozačku dozvolu/putovnicu (osim ako ne unosite poslovni bankovni račun u vlasništvu tvrtke)
VAŽNA NAPOMENA: Podaci o nositelju računa ručno uneseni u web aplikaciju Moji Najmovi moraju se podudarati s podacima na učitanoj kopiji osobne iskaznice kao i s podacima na učitanoj potvrdi bankovnog računa. Stoga, ako trebate prebaciti najam na račun Johna Smitha, morate navesti podatke i dokumente Johna Smitha. |
Nakon što pošaljete podatke o bankovnom računu, pregledat ćemo sve podatke i odobriti/odbijati bankovni račun.
Što ako bankovni račun bude odbijen?
Može biti nekoliko razloga za odbijanje bankovnog računa, najčešći je nezgodnost između podataka na učitanoj osobnoj iskaznici i dokumenta koji tražimo za potvrdu nositelja računa ili učitavanje pogrešnog dokumenta za potvrdu.
Naš tim će vas uvijek obavijestiti o točnom razlogu, nakon čega ćete moći ispraviti pogrešku.
Zahtjev za ponovnim odobrenjem vašeg bankovnog računa
Ako je vaš bankovni račun odbijen, trebat ćete popraviti ono što je bilo pogrešno i ponovno zatražiti odobrenje. Sve možete ponovno učiniti povoljno iz aplikacije Moji Najmovi:
- Prijavite se u web aplikaciju Moji Najmovi i kliknite na svoje ime u gornjem desnom kutu.
- U novoprikazanom lijevom izborniku odaberite odjeljak Bankovni računi.
- Kliknite na gumb "Uredi" pored računa koji je odbijen.
- Ispravite svoju prethodnu grešku i kliknite na gumb "Spremi".
- Pritisnite gumb "Ponovno prijavi" za podnošenje novog zahtjeva za odobrenje računa.
Nakon toga ćete ponovno vidjeti ikonu "Čekanje na odobrenje" u detaljima bankovnog računa i naš tim će biti obaviješten da pregleda vaše prilagodbe.