Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection, s uključenim Stay Benefits za sve rezervacije ispod 180 dana! Pročitaj više
Preuzmi
N/A Mbps
Učitaj
N/A Mbps
Najmodavac još nije ispunio brzinu interneta. Zamolite ih da to pojasne.
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine za manje od 180 dana uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
*Imajte na umu da se ovi izvanredni Stay Benefits ne odnose na rezervacije koje prelaze 180 dana. Za ove duže boravke, ovaj najmodavac zahtijeva pokriće na temelju depozita.
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
Ako ovaj stan nije ono što tražite, ne brinite. Postoji drugih stanova za iznajmljivanje u Costa da Caparica na Flatio koji bi mogli savršeno odgovarati vašim potrebama. Bilo da tražite udoban studio ili prostrani stan za više ljudi ili veliku obitelj, Flatio nudi najbolji jeftini smještaj u Costa da Caparica za vas.
Svakako istražite sve svoje mogućnosti i pronađite idealno mjesto koje odgovara vašem životnom stilu i željama, a sve to bez pologa i s režijama uključenim u cijenu.
Uz Flatio imate pristup detaljnim popisima jeftinog smještaja u Costa da Caparica, visokokvalitetnim fotografijama i svim informacijama o apartmanu za iznajmljivanje u Costa da Caparica koji su vam potrebni da donesete informiranu odluku. Započnite svoju potragu danas i otkrijte najbolji smještaj i stanove za najam u Costa da Caparica s Flatio.com.
Što ćete dobiti?
Savjeti za putovanje kao digitalni nomad
Sve pogodnosti Flatio besplatno
Posebne ponude po posebnim cijenama - samo za registrirane osobe!
The landlord insists of cleaning the bed linen for you, which didn’t seem to be optional but it is included in the price. Landlord has little to no English but there is the option to communicate via the agency who do speak English. We did most of the communication via WhatsApp and Google translate.
There were issues with the hot water not always running. This was sporadic and sometimes it works, sometimes it didn’t.
The washing machine broke 2 days prior to move out which was just bad timing as it meant we couldn’t clean the towels and last min things before move out.
We asked if they wanted us to get the flat professionally cleaned and the agency said no. But later the landlord complained the towels were not cleaned, although the machine has broken so not sure what we were meant to do there, but so far we weren’t charged any extra for this.
Overall the flat is good, no reason at all not to rent it again, the internet was probably the biggest thing for us as we were staying 6 weeks, but we found a solution with using our hotspot.